Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 854015

Što su ključevi reforme i u čijim su rukama?


Slunjski, Edita
Što su ključevi reforme i u čijim su rukama? // Globalne i lokalne perspektive pedagogije
Osijek, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 854015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što su ključevi reforme i u čijim su rukama?
(Who is in charge and holds the keys of the reform?)

Autori
Slunjski, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj ; obrazovna politika ; reforma
(National curriculum for early and pre-school education ; education policy ; reform)

Sažetak
Različita shvaćanja reforme, tj. izrade reformskih dokumenata i njihovih implikacija na mijenjanje odgojno-obrazovne prakse, predmetom su brojnih rasprava koje u Republici Hrvatskoj nimalo ne gube na aktualnosti. Kreatori obrazovne politike, predstavnici akademske zajednice kao i sami nositelji odgojno-obrazovnog procesa, posljednjih su godina svjedočili različitim pokušajima osuvremenjivanja kurikuluma i odgojno-obrazovne prakse, od kojih su mnogi završili manjim ili većim neuspjehom. U ovom se radu daje prikaz ključnih razdoblja u procesu mijenjanja programskih dokumenata i/ili odgojno-obrazovne prakse na razini ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u posljednjih dvadesetak godina. Iako u mnogim segmentima "posut trnjem", taj je proces u konačnici 2015. godine doveo ne samo do izrade i stupanja na snagu prvog Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj u Republici Hrvatskoj nego i do vrijednih spoznaja o izazovima s kojima su kreatori i nositelji promjene odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma suočeni. Oni se očituju u samom shvaćanju promjene tj. važnosti uvažavanja njezine kompleksnosti i nelinearne prirode, potrebi usklađenog djelovanja različitih subjekata odgojno-obrazovne politike i prakse, osiguranja kontinuiteta profesionalnog usavršavanja praktičara, nužnosti njihova kvalitetnijeg inicijalnog obrazovanja tj. revizije i ujednačavanja studijskih programa pojedinih fakulteta i u mnogim drugim aspektima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Što su ključevi reforme i u čijim su rukama? // Globalne i lokalne perspektive pedagogije
Osijek, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Slunjski, E. (2016) Što su ključevi reforme i u čijim su rukama?. U: Globalne i lokalne perspektive pedagogije.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2016}, keywords = {Nacionalni kurikulum za rani i pred\v{s}kolski odgoj, obrazovna politika, reforma}, title = {\v{S}to su klju\v{c}evi reforme i u \v{c}ijim su rukama?}, keyword = {Nacionalni kurikulum za rani i pred\v{s}kolski odgoj, obrazovna politika, reforma}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2016}, keywords = {National curriculum for early and pre-school education, education policy, reform}, title = {Who is in charge and holds the keys of the reform?}, keyword = {National curriculum for early and pre-school education, education policy, reform}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font