Pregled bibliografske jedinice broj: 853840
Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma - izazovi, zablude i postignuća
Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma - izazovi, zablude i postignuća // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Vesnica Mlinarević, Tatjana Vonta, Tijana Borovac (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 15-21 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 853840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mijenjanje odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma - izazovi, zablude i postignuća
(Changing Educational Practice and Curriculum - Challenges, Misconceptions and Achievements)
Autori
Slunjski, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive
/ Vesnica Mlinarević, Tatjana Vonta, Tijana Borovac - Osijek : Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016, 15-21
ISBN
987-953-97823-8-0
Skup
5. međunarodni stručni i znanstveni skup Osijek, 2016.
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.06.2016. - 04.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojno-obrazovna praksa ; promjene ; kurikulum
(educational practice ; changes ; curriculum)
Sažetak
Izrada i donošenje Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje predstavlja prvi korak u složenom procesu mijenjanja odgojno-obrzovne prakse i kurikuluma u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Put njegove implementacije u praksu dug je i složen proces o kojem postoje različite, veće ili manje zablude. Razina motiviranosti sudionika uključenih u proces mijenjanja odgojno-obrzovne prakse i kurikuluma može biti vrlo različita, što snažno utječe na perspektivu tog procesa. Svaka ustanova ima potencijal rasta i razvoja te može pretvoriti u dinamično učeče okruženje tj. profesionalnu zajednicu učenja. Nju obilježavaju kontinuirane refleksije i samorefleksije sudionika, jer je samoanalitičko ponašanje pokretačka mašina u procesu promjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija