Pregled bibliografske jedinice broj: 852674
Gimnazijski udžbenici i njihov utjecaj na učenikovo znanje kemije
Gimnazijski udžbenici i njihov utjecaj na učenikovo znanje kemije // Kemija u industriji : časopis kemičara i tehnologa Hrvatske, 50 (2001), 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 852674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gimnazijski udžbenici i njihov utjecaj na učenikovo znanje kemije
(High-school textbooks and their impact on the student's knowledge in chemistry)
Autori
Valić, Srećko
Izvornik
Kemija u industriji : časopis kemičara i tehnologa Hrvatske (0022-9830) 50
(2001);
36-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
gimnazijski udžbenici ; kemija ; znanje ; učenik
(high-school textbooks ; chemistry ; knowledge ; student)
Sažetak
Praćen je utjecaj širine i dubine nastavnih sadržaja u udžbenicima za prvi i drugi razred gimnazije na učenikovo znanje kemije. Navedeni su i komentirani uzroci sve oskudnijeg znanja kemije s kojim se maturanti upisuju na fakultete. Zaključeno je nastavni sadržaji koji su prezentirani u udžbenicima nisu prilagodjeni uzrastu niti svojim obimom, niti dubinom prezentiranih pojmova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka,
Institut "Ruđer Bošković", Zagreb
Profili:
Srećko Valić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus