Pregled bibliografske jedinice broj: 852275
Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta
Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta // Spodbujanje ruralnega turizma (Poticanje ruralnog turizma) / Sedmak, Gorazd ; Smolčić Jurdana, Dora ; Kociper, Tina ; Planinc, Tanja (ur.).
Koper: Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 127-132
CROSBI ID: 852275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta
(Selling of a Tourist Product and Entering New Tourist Markets)
Autori
Alkier, Romina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Spodbujanje ruralnega turizma (Poticanje ruralnog turizma)
Urednik/ci
Sedmak, Gorazd ; Smolčić Jurdana, Dora ; Kociper, Tina ; Planinc, Tanja
Izdavač
Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Koper
Godina
2015
Raspon stranica
127-132
ISBN
978-961-6963-50-3
Ključne riječi
turistički proizvod, marketinške aktivnosti, repozicioniranje turističke destinacije, konkurentske prednosti
(tourist product, marketing activities, repositioning of a tourist destination, competitive advantages)
Sažetak
Na suvremenom turističkom tržištu odvijaju se sve veće, brže i učestalije promjene iskazane zbog interesa turističke potražnje. Nužno je poduzeti aktivnosti unaprjeđenja trenutnog turističkog proizvoda te implementirati adekvatne marketinške aktivnosti koje će potencijalnim turistima privući pozornost na kvalitetu i jedinstvenost turističkog proizvoda i destinacije kao cjeline. U ovom radu autorica će teoretski prikazati važnost marketinških aktivnosti nužnih za unaprjeđenje ponude turističkog proizvoda, repozicioniranja turističke destinacije na turističkom tržištu i ostvarenja konkurentskih prednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad unutar ove monografije je nastao u sklopu međunarodnog projekta Poticanje poduzetništva u turizmu ruralnih područja HINT-LAB, čija je svrha bila identificirati, upoznati i razumjeti ponuditelje turističkih usluga u ruralnim područjima Slovenije i Hrvatske te im pomoći pri savladavanju prepreka i stjecanju poduzetničkih i drugih kompetencija koje su potrebne za uspješno poslovanje u području ruralnog turizma.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Romina Alkier
(autor)