Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852275

Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta


Alkier, Romina
Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta // Spodbujanje ruralnega turizma (Poticanje ruralnog turizma) / Sedmak, Gorazd ; Smolčić Jurdana, Dora ; Kociper, Tina ; Planinc, Tanja (ur.).
Koper: Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 127-132


CROSBI ID: 852275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta
(Selling of a Tourist Product and Entering New Tourist Markets)

Autori
Alkier, Romina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Spodbujanje ruralnega turizma (Poticanje ruralnog turizma)

Urednik/ci
Sedmak, Gorazd ; Smolčić Jurdana, Dora ; Kociper, Tina ; Planinc, Tanja

Izdavač
Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Koper

Godina
2015

Raspon stranica
127-132

ISBN
978-961-6963-50-3

Ključne riječi
turistički proizvod, marketinške aktivnosti, repozicioniranje turističke destinacije, konkurentske prednosti
(tourist product, marketing activities, repositioning of a tourist destination, competitive advantages)

Sažetak
Na suvremenom turističkom tržištu odvijaju se sve veće, brže i učestalije promjene iskazane zbog interesa turističke potražnje. Nužno je poduzeti aktivnosti unaprjeđenja trenutnog turističkog proizvoda te implementirati adekvatne marketinške aktivnosti koje će potencijalnim turistima privući pozornost na kvalitetu i jedinstvenost turističkog proizvoda i destinacije kao cjeline. U ovom radu autorica će teoretski prikazati važnost marketinških aktivnosti nužnih za unaprjeđenje ponude turističkog proizvoda, repozicioniranja turističke destinacije na turističkom tržištu i ostvarenja konkurentskih prednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad unutar ove monografije je nastao u sklopu međunarodnog projekta Poticanje poduzetništva u turizmu ruralnih područja HINT-LAB, čija je svrha bila identificirati, upoznati i razumjeti ponuditelje turističkih usluga u ruralnim područjima Slovenije i Hrvatske te im pomoći pri savladavanju prepreka i stjecanju poduzetničkih i drugih kompetencija koje su potrebne za uspješno poslovanje u području ruralnog turizma.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Romina Alkier (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Alkier, Romina
Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta // Spodbujanje ruralnega turizma (Poticanje ruralnog turizma) / Sedmak, Gorazd ; Smolčić Jurdana, Dora ; Kociper, Tina ; Planinc, Tanja (ur.).
Koper: Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 127-132
Alkier, R. (2015) Prodaja turističkog proizvoda i prodor na nova turistička tržišta. U: Sedmak, G., Smolčić Jurdana, D., Kociper, T. & Planinc, T. (ur.) Spodbujanje ruralnega turizma (Poticanje ruralnog turizma). Koper, Založba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, str. 127-132.
@inbook{inbook, author = {Alkier, Romina}, year = {2015}, pages = {127-132}, keywords = {turisti\v{c}ki proizvod, marketin\v{s}ke aktivnosti, repozicioniranje turisti\v{c}ke destinacije, konkurentske prednosti}, isbn = {978-961-6963-50-3}, title = {Prodaja turisti\v{c}kog proizvoda i prodor na nova turisti\v{c}ka tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {turisti\v{c}ki proizvod, marketin\v{s}ke aktivnosti, repozicioniranje turisti\v{c}ke destinacije, konkurentske prednosti}, publisher = {Zalo\v{z}ba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Koper} }
@inbook{inbook, author = {Alkier, Romina}, year = {2015}, pages = {127-132}, keywords = {tourist product, marketing activities, repositioning of a tourist destination, competitive advantages}, isbn = {978-961-6963-50-3}, title = {Selling of a Tourist Product and Entering New Tourist Markets}, keyword = {tourist product, marketing activities, repositioning of a tourist destination, competitive advantages}, publisher = {Zalo\v{z}ba Univerze na Primorskem ; Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Koper} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font