Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852129

Procjena potreba učenika osnovne škole u svrhu planiranja socijalnopedagoških intervencija – standardizacija mjernog instrumenta


Bouillet, Dejana
Procjena potreba učenika osnovne škole u svrhu planiranja socijalnopedagoških intervencija – standardizacija mjernog instrumenta // Kriminologija & socijalna integracija, 24 (2016), 2; 73-92 (recenziran, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 852129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena potreba učenika osnovne škole u svrhu planiranja socijalnopedagoških intervencija – standardizacija mjernog instrumenta
(An assessment of primary school pupils' needs with regard to planning the social-pedagogic interventions - standardisation of the measurement instrument)

Autori
Bouillet, Dejana

Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 24 (2016), 2; 73-92

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
učenici s problemima u ponašanju ; pravovremena identifikacija ; standardizacija mjernog instrumenta ; socijalnopedagoške intervencije u osnovnoj školi
(pupils with behavioural disorders ; early identification ; standardisation of measure instrument ; socio-pedagogical interventions in elementary school)

Sažetak
U radu je prikazan proces razvoja mjernog instrumenta za pravovremenu identifikaciju problema u ponašanju učenika osnovnih škola, sa svrhom primjerenog poduzimanja potrebnih socijalnopedagoških intervencija . Radi se o Upitniku za procjenu potreba učenika za socijalnopedagoškim intervencijama – verziji za učenike koji je kreiran i evaluiran u cilju standardizacije, planiranja i praćenja uspješnosti socijalnopedagoških intervencija u osnovnoj školi . Istraživanje je provedeno na uzorku 3301 učenika trećih, petih i sedmih razreda 43 osnovne škole iz 13 hrvatskih županija. Konačna verzija Upitnika sadrži 42 čestice koje mjere odnos učenika s vršnjacima, odnos prema obrazovanju, odnos prema obvezama, odnos s roditeljima, razinu roditeljske podrške, otvorenost u komunikaciji i interesima, odnos s razrednikom, zadovoljstvo sobom i permisivnost u odgoju. Pouzdanost, valjanost i objektivnost upitnika je zadovoljavajuća (Cronbach Alpha iznosi , 894). Učenici su prema postignutim rezultatima na Upitniku grupirani u 3 skupine (učenike s poremećajima u ponašanju, učenike s teškoćama u ponašanju i učenike koji ne manifestiraju probleme u ponašanju). Utvrđeno je da prema tom kriteriju u hrvatskim osnovnim školama prosječno ima 12, 88% učenika s problemima u ponašanju. U radu su ponuđene norme za grupiranje učenika u kategorije specifično vezano uz dob i spol učenika koje će se doraditi tijekom daljnje provedbe projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je u cijelosti dostupan i engleskom jeziku ;
24(2) 93-114.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dejana Bouillet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bouillet, Dejana
Procjena potreba učenika osnovne škole u svrhu planiranja socijalnopedagoških intervencija – standardizacija mjernog instrumenta // Kriminologija & socijalna integracija, 24 (2016), 2; 73-92 (recenziran, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Bouillet, D. (2016) Procjena potreba učenika osnovne škole u svrhu planiranja socijalnopedagoških intervencija – standardizacija mjernog instrumenta. Kriminologija & socijalna integracija, 24 (2), 73-92.
@article{article, author = {Bouillet, Dejana}, year = {2016}, pages = {73-92}, keywords = {u\v{c}enici s problemima u pona\v{s}anju, pravovremena identifikacija, standardizacija mjernog instrumenta, socijalnopedago\v{s}ke intervencije u osnovnoj \v{s}koli}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {24}, number = {2}, issn = {1330-2604}, title = {Procjena potreba u\v{c}enika osnovne \v{s}kole u svrhu planiranja socijalnopedago\v{s}kih intervencija – standardizacija mjernog instrumenta}, keyword = {u\v{c}enici s problemima u pona\v{s}anju, pravovremena identifikacija, standardizacija mjernog instrumenta, socijalnopedago\v{s}ke intervencije u osnovnoj \v{s}koli} }
@article{article, author = {Bouillet, Dejana}, year = {2016}, pages = {73-92}, keywords = {pupils with behavioural disorders, early identification, standardisation of measure instrument, socio-pedagogical interventions in elementary school}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {24}, number = {2}, issn = {1330-2604}, title = {An assessment of primary school pupils' needs with regard to planning the social-pedagogic interventions - standardisation of the measurement instrument}, keyword = {pupils with behavioural disorders, early identification, standardisation of measure instrument, socio-pedagogical interventions in elementary school} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • PsychINFO
  • Sociological Abstracts
  • DOAJ
  • HRCAK
  • EBSCO
  • ProQuest





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font