Pregled bibliografske jedinice broj: 852098
Kako prepoznati svoje “javnosti”?
Kako prepoznati svoje “javnosti”? // Glas Gradskog muzeja Karlovac, 13 (2016), 10-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 852098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako prepoznati svoje “javnosti”?
(How to identify your "publics"?)
Autori
Bonacci, Duje
Izvornik
Glas Gradskog muzeja Karlovac (1333-879X) 13
(2016);
10-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
javnosti ; teorija organizacije ; dionici
(publics ; organization theory ; stakeholders)
Sažetak
Bilo da se radi o njihovoj primjeni u gospodarstvu, politici, kulturi, sportu, javnoj upravi ili drugdje, sve aktivnosti “odnosa s javnostima” (kratica OSJ na hrvatskom, ili PR na engleskom) imaju u osnovi isti cilj: planski utjecati na ponašanje pojedinaca ili skupina kroz uspostavljanje i sustavno održavanje komunikacije s njima. Ključno pitanje s kojim se u svakodnevnoj praksi susreću profesionalni OSJ- ovci (ili PR-ovci): Tko čini ‘javnosti’ s kojima trebam uspostaviti ‘odnose’? Ovaj rad ukazuje na jedan mogući način odgovaranja na ovo pitanje, polazeći od teorije organizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti