Pregled bibliografske jedinice broj: 851908
Poučavanje pregovaranja u visokoškolskoj nastavi
Poučavanje pregovaranja u visokoškolskoj nastavi, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 851908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje pregovaranja u visokoškolskoj nastavi
(Teaching Negotiation in Higher Educational Setting)
Autori
Aleksić, Bojana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2016
Stranica
61
Mentor
Pletikos Olof, Elenmari
Ključne riječi
pregovaranje; pedagogija; simulacije; igranje uloga; online pregovori; međukulturalna pitanja
(negotiation; pedagogy; simulations; role-play; Internet negotiations; cross-cultural issues)
Sažetak
Pregovaranje je u većini zemalja kolegij koji se poučava u okviru studijskih programa prava, ekonomije, političkih i komunikacijskih znanosti. Cilj istraživanja bio je usporediti syllabuse ljubljanskog, bečkog i harvardskog sveučilišta, vidjeti u kojoj se mjeri poučavanje pregovaranja razlikuje u izabranim sveučilištima s onima na zagrebačkom sveučilištu. Metodom usporedbe elektroničkih verzija syllaba kolegija koji u naslovu ili syllabusu imaju jasno istaknute ciljeve poučavanja pregovaranja, došlo se do zaključka da koriste iste nastavne metode – ponajviše simulacije, zatim slijede igranje uloga, analize slučajeva, klasična frontalna predavanja, diskusije, rad u grupama, završni razgovori, a neki i video simulacije i analize istih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija