Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 851891

Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole


Bubica, Nikolina; Boljat, Ivica
Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole // Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 891-900 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 851891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole
(The use of e-learning in teaching programming younger elementary school students)

Autori
Bubica, Nikolina ; Boljat, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018, 891-900

ISBN
978-9958-16-086-8

Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
e-učenje ; podučavanje ; programiranje ; grafička okružja
(e-learning ; teaching ; programming ; graphic environment)

Sažetak
Učitelji informatike osnovnih škola pri podučavanju programiranja nalaze se pred različitim izazovima. Nastavni sadržaji iz programiranja učenicima su zahtjevni, ponekad i nezanimljivi jer ne vide jasno njihovu stvarnu primjenu u svakodnevnom životu. Također, podučavanje programiranja uključuje i različite aspekte poticanja i održavanja motivacije te angažmana kod učenika. Velik napredak u radu s mlađim učenici primjećuje se primjenom različitih grafičkih okružja za programiranje jer takva okružja omogućavaju lako i brzo stvaranje računalnih priča ili igara što je mlađim učenicima puno zanimljivije od programiranja matematičkih problema. Posljednjih desetak godina svjedočimo sve češćem uvođenju e-učenja u proces obrazovanja kako bi se podigla kvaliteta obrazovanja te omogućilo učenje i podučavanje i izvan klasične učionice. Ovaj rad opisuje hibridni model podučavanja uvodnog programiranja učenika četvrtih razreda osnovne škole u grafičkom okružju Scratch u klasičnoj nastavi, uz podršku e- učenja. Ovaj pristup pokazao je da se i učenici nižih razreda osnovne škole, uz odgovarajuću podršku učitelja i primjerene nastavne materijale, putem kolegija e- učenja mogu aktivno angažirati u izradi zanimljivih interaktivnih priča u nekom grafičkom okružju za programiranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivica Boljat (autor)

Avatar Url Nikolina Bubica (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bubica, Nikolina; Boljat, Ivica
Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole // Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 891-900 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bubica, N. & Boljat, I. (2018) Primjena e-učenja u podučavanju programiranja mlađih učenika osnovne škole. U: Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. međunarodne znanstvene konferencije.
@article{article, author = {Bubica, Nikolina and Boljat, Ivica}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {891-900}, keywords = {e-u\v{c}enje, podu\v{c}avanje, programiranje, grafi\v{c}ka okru\v{z}ja}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {Primjena e-u\v{c}enja u podu\v{c}avanju programiranja mla\djih u\v{c}enika osnovne \v{s}kole}, keyword = {e-u\v{c}enje, podu\v{c}avanje, programiranje, grafi\v{c}ka okru\v{z}ja}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Bubica, Nikolina and Boljat, Ivica}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {891-900}, keywords = {e-learning, teaching, programming, graphic environment}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {The use of e-learning in teaching programming younger elementary school students}, keyword = {e-learning, teaching, programming, graphic environment}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font