Pregled bibliografske jedinice broj: 851851
Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju
Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju // VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 71-71 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 851851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju
(Predicting the Academic Achievement on Goal Orientations and Study Approaches)
Autori
Miškulin Nikolina ; Vrdoljak Gabrijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“
/ Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 71-71
ISBN
978-953-314-085-8
Skup
VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.02.2016. - 27.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ciljne orijentacije; pristupi učenju; akademski uspjeh
(goals orientations; learning approaches; academic achievement)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati odnos ciljnih orijentacija u učenju, pristupa učenju i akademskog uspjeha kod studenata te provjeriti mogućnost predviđanja akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija u učenju i pristupa učenju. U istraživanju je sudjelovalo N = 346 studenata i studentica drugih i trećih godina preddiplomski i prvih godina diplomskih studija različitih fakulteta i odsjeka osječkog sveučilišta. Kao instrumenti u istraživanju su korišteni Upitnik ciljnih orijentacija i Mjera pristupa i vještina učenja studenata te je korišten i prosjek ocjena studenata. Rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost akademskog uspjeha s ciljnom orijentacijom na znanje i izvedbu te s dubinskim i strateškim pristupima učenju te negativna povezanost akademskog uspjeha s ciljnom orijentacijom na izbjegavanje truda i površinskim pristupom učenju. Osim toga, rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost ciljne orijentacije na znanje s dubinskim i strateškim pristupima učenju te pozitivna povezanost ciljne orijentacije na izbjegavanje truda s površinskim i negativna s dubinskim pristupima učenju. Nadalje, kao pozitivni prediktori akademskog uspjeha pokazale su se ciljne orijentacije na znanje i izvedbu, a kao negativan prediktor akademskog uspjeha pokazao se površinski pristup učenju. Rezultati ovoga rada se mogu iskoristiti u preventivnim aktivnostima pri čemu bi se na fakultetima trebali poticati orijentacija na znanje i izvedbu, a smanjiti korištenje površinskog pristupa učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija