Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 851851

Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju


Miškulin Nikolina; Vrdoljak Gabrijela
Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju // VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 71-71 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 851851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju
(Predicting the Academic Achievement on Goal Orientations and Study Approaches)

Autori
Miškulin Nikolina ; Vrdoljak Gabrijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 71-71

ISBN
978-953-314-085-8

Skup
VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.02.2016. - 27.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ciljne orijentacije; pristupi učenju; akademski uspjeh
(goals orientations; learning approaches; academic achievement)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati odnos ciljnih orijentacija u učenju, pristupa učenju i akademskog uspjeha kod studenata te provjeriti mogućnost predviđanja akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija u učenju i pristupa učenju. U istraživanju je sudjelovalo N = 346 studenata i studentica drugih i trećih godina preddiplomski i prvih godina diplomskih studija različitih fakulteta i odsjeka osječkog sveučilišta. Kao instrumenti u istraživanju su korišteni Upitnik ciljnih orijentacija i Mjera pristupa i vještina učenja studenata te je korišten i prosjek ocjena studenata. Rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost akademskog uspjeha s ciljnom orijentacijom na znanje i izvedbu te s dubinskim i strateškim pristupima učenju te negativna povezanost akademskog uspjeha s ciljnom orijentacijom na izbjegavanje truda i površinskim pristupom učenju. Osim toga, rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost ciljne orijentacije na znanje s dubinskim i strateškim pristupima učenju te pozitivna povezanost ciljne orijentacije na izbjegavanje truda s površinskim i negativna s dubinskim pristupima učenju. Nadalje, kao pozitivni prediktori akademskog uspjeha pokazale su se ciljne orijentacije na znanje i izvedbu, a kao negativan prediktor akademskog uspjeha pokazao se površinski pristup učenju. Rezultati ovoga rada se mogu iskoristiti u preventivnim aktivnostima pri čemu bi se na fakultetima trebali poticati orijentacija na znanje i izvedbu, a smanjiti korištenje površinskog pristupa učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Gabrijela Vrdoljak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miškulin Nikolina; Vrdoljak Gabrijela
Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju // VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 71-71 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Miškulin Nikolina & Vrdoljak Gabrijela (2016) Predviđanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa učenju. U: Kurtović, A., Jakopec, A., Krupić, D. & Anić, I. (ur.)VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“.
@article{article, year = {2016}, pages = {71-71}, keywords = {ciljne orijentacije, pristupi u\v{c}enju, akademski uspjeh}, isbn = {978-953-314-085-8}, title = {Predvi\djanje akademskog uspjeha na temelju ciljnih orijentacija i pristupa u\v{c}enju}, keyword = {ciljne orijentacije, pristupi u\v{c}enju, akademski uspjeh}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2016}, pages = {71-71}, keywords = {goals orientations, learning approaches, academic achievement}, isbn = {978-953-314-085-8}, title = {Predicting the Academic Achievement on Goal Orientations and Study Approaches}, keyword = {goals orientations, learning approaches, academic achievement}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font