Pregled bibliografske jedinice broj: 851696
Motivacija za učenje stranog jezika u razrednoj nastavi
Motivacija za učenje stranog jezika u razrednoj nastavi, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 851696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija za učenje stranog jezika u razrednoj nastavi
(Motivation for foreign language learning in early primary school education)
Autori
Šimić, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
19.12
Godina
2016
Stranica
32
Mentor
Velki, Tena
Neposredni voditelj
Karlak, Manuela
Ključne riječi
engleski jezik; motivacija; njemački jezik; učenje
(English; motivation; German; learning)
Sažetak
U ovome je radu proučavana motivacija za učenje stranog jezika u razrednoj nastavi. Cilj je bio utvrditi u kojoj su mjeri učenici motivirani za učenje engleskog i njemačkog kao stranih jezika, za koji su jezik više motivirani te u kakvom su odnosu ocjene iz stranih jezika, hrvatskog jezika, matematike i motivacija za učenje njemačkog odnosno engleskog kao stranog jezika. U istraživanju je sudjelovalo 100 učenika (51 dječak i 49 djevojčica) četvrtih razreda iz tri osnovne škole. Učenici su ispunjavali upitnik koji predstavlja prilagođenu inačicu Upitnika o motivaciji za učenje stranih jezika M. Karlak (2014.). Rezultati istraživanja su pokazali da su učenici statistički značajno motiviraniji za učenje engleskog kao stranog jezika u usporedbi s njemačkim jezikom. Ocjene iz hrvatskog jezika nisu se pokazale statistički značajno povezane s motivacijom za učenje stranog jezika, dok su ocjene iz matematike, njemačkog jezika i engleskog jezika u statistički značajnoj pozitivnoj korelaciji s motivacijom za učenje oba strana jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek