Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 851175

Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s teškoćama u razvoju


Grbac, Ivana; Maček, Nataša
Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s teškoćama u razvoju // IVth Iinternational scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" : abstracts ; u: Beogradska defektološka škola / Potić, Srećko (ur.).
Beograd: Društvo defektologa Srbije ; Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016. str. 146-146 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 851175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s teškoćama u razvoju
(The role of teachers in the process of early intervention of children with disabilities)

Autori
Grbac, Ivana ; Maček, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
IVth Iinternational scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" : abstracts ; u: Beogradska defektološka škola / Potić, Srećko - Beograd : Društvo defektologa Srbije ; Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016, 146-146

Skup
International scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" (4 : 2016)

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 14.10.2016. - 16.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
rana intervencija ; multidisciplinarnost ; predškolske ustanove ; odgojitelji
(early intervention ; multidisciplinarity ; preschool institution ; teachers)

Sažetak
Osnovni cilj ovog rada je teorijski prikazati ulogu i važnost uključenosti odgojitelja u procesu rane intervencije. Teorijska razrada uključuje definiranje rane intervencije kao djelovanja koje se sastoji od multidisciplinarnih postupaka za djecu od rođenja do polaska u školu kojima se promiče djetetovo zdravlje, blagostanje, potiče razvoj sposobnosti, umanjuju razvojna zaostajanja, uklanjaju postojeći ili sprječavaju mogući poremećaji, sprječava funkcionalno propadanje i promiče prilagođeno roditeljstvo i opće obiteljsko funkcioniranje. Drugim riječima rana intervencija je pojam koji podrazumijeva širok i raznolik spektar aktivnosti i postupaka koji su namijenjeni podršci ranom dječjem razvoju, a rano djetinjstvo je definirano kao najkritičnije razdoblje u razvoju svakog djeteta zbog stjecanja ranog iskustva i razvoja mozga u cijelosti. Jedan od zahtjeva s kojima se susreće odgojno-obrazovna ustanova je shvaćanje djeteta kao aktivnog sudionika procesa odgoja i obrazovanja, odnosno kao suautora vlastitog razvoja i učenja koje je od rođenja svjesno, proaktivno i socijalno biće. U skladu s navedenim polazištem, u odgojnim grupama svako dijete predstavlja jedinstvenu osobnost bez obzira na različitost, što omogućuje zajednički odgoj djece s teškoćama u razvoju i djece bez teškoća u razvoju. Odgojitelj se u predškolskim ustanovama prepoznaje kao ključan faktor u prepoznavanju i kvalitetnom zadovoljavanju dječjih potreba, istovremeno osiguravajući ranije naveden širok i raznolik spektar aktivnosti i postupaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Ivana; Maček, Nataša
Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s teškoćama u razvoju // IVth Iinternational scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" : abstracts ; u: Beogradska defektološka škola / Potić, Srećko (ur.).
Beograd: Društvo defektologa Srbije ; Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016. str. 146-146 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Grbac, I. & Maček, N. (2016) Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s teškoćama u razvoju. U: Potić, S. (ur.)IVth Iinternational scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" : abstracts ; u: Beogradska defektološka škola.
@article{article, author = {Grbac, Ivana and Ma\v{c}ek, Nata\v{s}a}, editor = {Poti\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {146-146}, keywords = {rana intervencija, multidisciplinarnost, pred\v{s}kolske ustanove, odgojitelji}, title = {Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {rana intervencija, multidisciplinarnost, pred\v{s}kolske ustanove, odgojitelji}, publisher = {Dru\v{s}tvo defektologa Srbije ; Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Grbac, Ivana and Ma\v{c}ek, Nata\v{s}a}, editor = {Poti\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {146-146}, keywords = {early intervention, multidisciplinarity, preschool institution, teachers}, title = {The role of teachers in the process of early intervention of children with disabilities}, keyword = {early intervention, multidisciplinarity, preschool institution, teachers}, publisher = {Dru\v{s}tvo defektologa Srbije ; Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font