Pregled bibliografske jedinice broj: 850921
Izrada pokretačkog stroja za videoigru
Izrada pokretačkog stroja za videoigru, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
CROSBI ID: 850921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada pokretačkog stroja za videoigru
(Game engine development)
Autori
Mardešić, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje
Mjesto
Split
Datum
30.09
Godina
2016
Stranica
29
Mentor
Marasović, Jadranka
Neposredni voditelj
Marasović, Tea
Ključne riječi
pokretački stroj; videoigre; OpenGL; SDL; Windows aplikacija; arhitektura igara
(game engine; computer games; OpenGL; SDL; Windows app; game architecture)
Sažetak
U ovom radu razmatra se realizacija 2D pokretačkog stroja kao alata za izradu videoigara. Za razvoj pokretačkog stroja korsite se sljedeće tehnologije: OpenGL, SDL, CEGUI, C++, Visual Studio, Glew, GLSL i GLM. Na što jednostavniji način opisuje se rad pokretačkog stroja, odnosno svih njegovih komponenti, budući da je pokretački stroj u suštini skup različitih komponenti koje videoigre koriste za svoj razvoj. Opisan je AudioEngine koji služi za reprodukciju glazbe, IGame i IGameState sučelja što olakšavaju izradu kostura videoigara, grafičko sučelje, upravljač datotekama, upravljač događajima i razne podkomponente koje se kombinirano koriste za iscrtavanje slike na ekranu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split