Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 850921

Izrada pokretačkog stroja za videoigru


Mardešić, Karlo
Izrada pokretačkog stroja za videoigru, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split


CROSBI ID: 850921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada pokretačkog stroja za videoigru
(Game engine development)

Autori
Mardešić, Karlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje

Mjesto
Split

Datum
30.09

Godina
2016

Stranica
29

Mentor
Marasović, Jadranka

Neposredni voditelj
Marasović, Tea

Ključne riječi
pokretački stroj; videoigre; OpenGL; SDL; Windows aplikacija; arhitektura igara
(game engine; computer games; OpenGL; SDL; Windows app; game architecture)

Sažetak
U ovom radu razmatra se realizacija 2D pokretačkog stroja kao alata za izradu videoigara. Za razvoj pokretačkog stroja korsite se sljedeće tehnologije: OpenGL, SDL, CEGUI, C++, Visual Studio, Glew, GLSL i GLM. Na što jednostavniji način opisuje se rad pokretačkog stroja, odnosno svih njegovih komponenti, budući da je pokretački stroj u suštini skup različitih komponenti koje videoigre koriste za svoj razvoj. Opisan je AudioEngine koji služi za reprodukciju glazbe, IGame i IGameState sučelja što olakšavaju izradu kostura videoigara, grafičko sučelje, upravljač datotekama, upravljač događajima i razne podkomponente koje se kombinirano koriste za iscrtavanje slike na ekranu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split

Profili:

Avatar Url Jadranka Marasović (mentor)

Avatar Url Tea Marasović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mardešić, Karlo
Izrada pokretačkog stroja za videoigru, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Mardešić, K. (2016) 'Izrada pokretačkog stroja za videoigru', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marde\v{s}i\'{c}, Karlo}, year = {2016}, pages = {29}, keywords = {pokreta\v{c}ki stroj, videoigre, OpenGL, SDL, Windows aplikacija, arhitektura igara}, title = {Izrada pokreta\v{c}kog stroja za videoigru}, keyword = {pokreta\v{c}ki stroj, videoigre, OpenGL, SDL, Windows aplikacija, arhitektura igara}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marde\v{s}i\'{c}, Karlo}, year = {2016}, pages = {29}, keywords = {game engine, computer games, OpenGL, SDL, Windows app, game architecture}, title = {Game engine development}, keyword = {game engine, computer games, OpenGL, SDL, Windows app, game architecture}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font