Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 850618

Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja?


Ninčević, Marjan; Ćosić, Ivana
Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja? // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske: Zbornik radova / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana (ur.).
Sveti Ivan Zelina, 2017. str. 245-252 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 850618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja?
(Laypersons and Clerics: How can Teacher Competencies Enrich Students' Learning Experiences?)

Autori
Ninčević, Marjan ; Ćosić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske: Zbornik radova / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana - Sveti Ivan Zelina, 2017, 245-252

ISBN
978-953-331-100-5

Skup
Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno- obrazovni sustav Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
alternativni životni stil ; iskustvo učenja ; nastavničke kompetencije ; vjeroučitelji
(alternative lifestyles ; learning experience ; RE teachers, teaching competence)

Sažetak
Predmet interesa autora nastavnici su koji ne žive u klasičnim nuklearnim obiteljima, nego su predstavnici alternativnih stilova života. Rad razmatra na koji način nastavnici s alternativnim životnim stilom, kao što su na primjer svećenici i časne sestre, obogaćuju iskustva učenja u srednjim školama. Promatrajući razlike u samoprocjeni nastavničkih kompetencija kod vjeroučitelja laika i nelaika, razvijamo diskusiju mogu li te razlike doprinijeti bogatijem iskustvu učenja među hrvatskim učenicima i na koji način. U kvantitativnom istraživanju sudjelovalo je 304 od 420 vjeroučitelja iz trogodišnjih i četverogodišnjih srednjih škola Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da postoje razlike u samoprocjeni nastavničkih kompetencija s obzirom na to je li nastavnik/ca laik ili ne. Zbog izvedivosti istraživanje je bilo ograničeno na kompetencije vjeroučitelja ; međutim, pitanja koja ono postavlja šira su od binarne razlike laik/nelaik. S obzirom na razlike u samoprocjeni kompetencija koje ovaj rad potvrđuje te na rast alternativnih stilova života, pokušavamo objasniti kako nastavnici s alternativnim stilovima života mogu obogatiti škole te koji su eventualni nedostaci tih nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Ćosić (autor)

Avatar Url Marjan Ninčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ninčević, Marjan; Ćosić, Ivana
Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja? // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske: Zbornik radova / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana (ur.).
Sveti Ivan Zelina, 2017. str. 245-252 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ninčević, M. & Ćosić, I. (2017) Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja?. U: Radeka, I., Vican, D., Petani, R. & Miočić, M. (ur.)Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske: Zbornik radova.
@article{article, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, Marjan and \'{C}osi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {245-252}, keywords = {alternativni \v{z}ivotni stil, iskustvo u\v{c}enja, nastavni\v{c}ke kompetencije, vjerou\v{c}itelji}, isbn = {978-953-331-100-5}, title = {Laici i nelaici: kako nastavni\v{c}ke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu u\v{c}enja?}, keyword = {alternativni \v{z}ivotni stil, iskustvo u\v{c}enja, nastavni\v{c}ke kompetencije, vjerou\v{c}itelji}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, Marjan and \'{C}osi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {245-252}, keywords = {alternative lifestyles, learning experience, RE teachers, teaching competence}, isbn = {978-953-331-100-5}, title = {Laypersons and Clerics: How can Teacher Competencies Enrich Students' Learning Experiences?}, keyword = {alternative lifestyles, learning experience, RE teachers, teaching competence}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font