Pregled bibliografske jedinice broj: 850599
Primena indiviualizovanog pristupa vaspitanju na primeru pedagoške koncepcije Žan Žak Rusoa
Primena indiviualizovanog pristupa vaspitanju na primeru pedagoške koncepcije Žan Žak Rusoa // Zbornik sažetaka
Šabac, Srbija: Visoka škola strukovnih studija za vaspitače, 2016. str. 60-60 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 850599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primena indiviualizovanog pristupa vaspitanju na primeru pedagoške koncepcije Žan Žak Rusoa
(The use of an individualized approach to education in the case of pedagogical concepts of Jean Jacques Rousseau)
Autori
Maksimović, Aleksandra ; Ćosić, Ivana ; Ninčević, Marjan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik sažetaka
/ - : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače, 2016, 60-60
ISBN
978-86-7142-026-6
Skup
Kvalitet savremenog vaspitanja i obrazovanja
Mjesto i datum
Šabac, Srbija, 20.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
individualizovani pristup vaspitanju; Jean Jacques Rousseau; Emil; pedagoška koncepcija
(individualized approach to education; Jean Jacques Rousseau; Emile; pedagogical concept)
Sažetak
U ovome radu analiziraćemo individuaalizovani pristuo vaspitanju ispitujući pedagošku koncepciju Žan Žak Rusoa. Pod pedagoškom koncepcijom podrazumevamo teorijski pedagoški okvir koji obuhvata pitanje cilja, principa, sadržaja i metoda vaspitanja. Cilj ovog rada jeste da prikažemo specifičnost Rusoove pedagoške koncepcije na osnovu analize ideja i postupaka koje predlaže kao najadekvatnije za vaspitanje Emila.
Izvorni jezik
Srp
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb