Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 849512

Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika


Bošnjak Terzić, Brankica
Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 44 (2016), 2; 129-145 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 849512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika
(The socio-cognitive approach to self-regulated learning in L2)

Autori
Bošnjak Terzić, Brankica

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 44 (2016), 2; 129-145

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
samoregulirano učenje ; samoregulirano učenje inoga jezika ; samoučinkovitost ; strategije ; ciljne orijentacije
(self-regulated learning ; self-regulated foreign language learning ; self-efficacy ; strategies ; goal orientation)

Sažetak
Samoregulacija je u posljednja tri desetljeća jedan od češće istraživanih pojmova u psihologijskoj literaturi, a posljednja dva desetljeća pojavljuje se i primjenjuje i u drugim znanstveno istraživačkim područjima. Značajne promjene uvodi socijalno-kognitivni pristup Bandure (1986).U njemu se naglašava važnost kognitivnih procesa i motivacije koji imaju ključnu ulogu u učenju, među kojima su osobito važni percepcija samoučinkovitosti, uporaba strategija te ciljna orijentacija (Pintrich, 2004 ; Zimmerman, 2000). Iako je posljednjih godina zabilježena važnost samoreguliranoga učenja u ovladavanju inim jezikom, malo je saznanja o odnosu uporabe strategija i percepcije samoučinkovitosti te utjecaju ciljne orijentacije na ovome području. U ovome radu donosimo pregled važnijih istraživanja na području samoreguliranog učenja i učenja inog jezika. Isto tako, želimo istaknuti neke smjerove za buduća istraživanja na području samoregulacije u učenju inog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Brankica Bošnjak Terzić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bošnjak Terzić, Brankica
Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 44 (2016), 2; 129-145 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Bošnjak Terzić, B. (2016) Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 44 (2), 129-145.
@article{article, author = {Bo\v{s}njak Terzi\'{c}, Brankica}, year = {2016}, pages = {129-145}, keywords = {samoregulirano u\v{c}enje, samoregulirano u\v{c}enje inoga jezika, samou\v{c}inkovitost, strategije, ciljne orijentacije}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {44}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Socijalno-kognitivni pristup samoreguliranom u\v{c}enju inoga jezika}, keyword = {samoregulirano u\v{c}enje, samoregulirano u\v{c}enje inoga jezika, samou\v{c}inkovitost, strategije, ciljne orijentacije} }
@article{article, author = {Bo\v{s}njak Terzi\'{c}, Brankica}, year = {2016}, pages = {129-145}, keywords = {self-regulated learning, self-regulated foreign language learning, self-efficacy, strategies, goal orientation}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {44}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {The socio-cognitive approach to self-regulated learning in L2}, keyword = {self-regulated learning, self-regulated foreign language learning, self-efficacy, strategies, goal orientation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font