Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 848914

Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije


Veličan, Mia
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 848914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije
(Characteristics of viral marketing as a media promotion)

Autori
Veličan, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2016

Stranica
50

Mentor
Jelenc, Lara

Ključne riječi
virusni marketing; promocija; društvene mreže; platforme virusnog marketinga; neprofitne organizacije
(viral marketing; promotion; social networks; viral marketing platform; non-profit organizations)

Sažetak
Ovim radom se ukazuje na mogućnost primjene virusnog marketinga kao medija promocije. Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije marketing poprima sve veće razmjere. Početak 20-tog stoljeća televizija, radio i novine predstavljaju najdominantnije medije u svrsi promocije i marketinga, ali bez obzira na njihovu dominantnost pokazivali su određene manjkavosti. Ti nedostatci su otklonjeni pojavom interneta kao novog medija promocije. Od samog početka razvoja virusnog marketinga sredinom 90-ih godina prošlog stoljeća promocijske aktivnosti na internetu pružile su nove mogućnosti poduzećima. Kroz primjer virusne kampanje Udruge Roda pod nazivom Prekinimo šutnju dobiti ćemo odgovor kako neprofitne organizacije mogu iskoristiti potencijale društvenih mreža i virusnog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Veličan, Mia
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Veličan, M. (2016) 'Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Veli\v{c}an, Mia}, year = {2016}, pages = {50}, keywords = {virusni marketing, promocija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, platforme virusnog marketinga, neprofitne organizacije}, title = {Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije}, keyword = {virusni marketing, promocija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, platforme virusnog marketinga, neprofitne organizacije}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Veli\v{c}an, Mia}, year = {2016}, pages = {50}, keywords = {viral marketing, promotion, social networks, viral marketing platform, non-profit organizations}, title = {Characteristics of viral marketing as a media promotion}, keyword = {viral marketing, promotion, social networks, viral marketing platform, non-profit organizations}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font