Pregled bibliografske jedinice broj: 848914
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 848914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije
(Characteristics of viral marketing as a media promotion)
Autori
Veličan, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
50
Mentor
Jelenc, Lara
Ključne riječi
virusni marketing; promocija; društvene mreže; platforme virusnog marketinga; neprofitne organizacije
(viral marketing; promotion; social networks; viral marketing platform; non-profit organizations)
Sažetak
Ovim radom se ukazuje na mogućnost primjene virusnog marketinga kao medija promocije. Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije marketing poprima sve veće razmjere. Početak 20-tog stoljeća televizija, radio i novine predstavljaju najdominantnije medije u svrsi promocije i marketinga, ali bez obzira na njihovu dominantnost pokazivali su određene manjkavosti. Ti nedostatci su otklonjeni pojavom interneta kao novog medija promocije. Od samog početka razvoja virusnog marketinga sredinom 90-ih godina prošlog stoljeća promocijske aktivnosti na internetu pružile su nove mogućnosti poduzećima. Kroz primjer virusne kampanje Udruge Roda pod nazivom Prekinimo šutnju dobiti ćemo odgovor kako neprofitne organizacije mogu iskoristiti potencijale društvenih mreža i virusnog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Lara Jelenc
(mentor)