Pregled bibliografske jedinice broj: 848906
Istraživanje o informiranosti i zadovoljstvu uslugom e-matice
Istraživanje o informiranosti i zadovoljstvu uslugom e-matice, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 848906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje o informiranosti i zadovoljstvu uslugom e-matice
(Research on awareness and satisfaction with the service e-matice)
Autori
Komnenović, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.07
Godina
2016
Stranica
63
Mentor
Jelenc, Lara
Ključne riječi
istraživanje tržišta; anketni upitnik; javna uprava; e-usluge; e matice
(market research; questionnaire; public administration; e-services; e nuts)
Sažetak
Glavni zadatak e-uprave je biti na usluzi građanima kroz poslovanje usmjereno na elektroničke javne usluge uz informacije dostupne u javnom sektoru. Suvremena vlada digitalnog doba svake države omogućava korištenje elektroničkih usluga u širokoj lepezi pružanja javnih usluga na brži, učinkovitiji i ekonomičniji način. Od lipnja 2014. sustav e-građani kojeg je postavila Vlada Republike Hrvatske neprestano se širi i ima sve više korisnika. Cilj ovog diplomskog rada je utvrditi informiranost stanovnika grada Rijeke i njihovo zadovoljstvo uslugom e-matice u sustavu e-građani.Za potrebe istraživanja ovog diplomskog rada postavljen je on-line anketni upitnik kojim su putem aplikacije Google forms prikupljani odgovori.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Lara Jelenc
(mentor)