Pregled bibliografske jedinice broj: 848900
MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA
MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA // Poslovni konsultant, 8 (2016), 56; 44-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 848900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA
(A MODEL OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT FOR HUMANITARIAN ORGANIZATIONS)
Autori
Dukić, Branimir ; Dukić, Stojanka ; Ević, Blaženka
Izvornik
Poslovni konsultant (1986-5538) 8
(2016), 56;
44-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Marketing; humanitarne organizacije; efikasnost i efektivnost poslovanja; uspješnost marketinga; kvantitativna i kvalitativna mjerila
(marketing; humanitarian organizations; the efficiency and effectiveness of operations; marketing performance; quantitative and qualitative benchmarks)
Sažetak
U današnjim se uvjetima poslovanja humanitarne organizacije ponašaju kao svojevrsne marketinške agencije, odnosno kao posrednici između potrebitih i izvora humanitarne pomoći. S obzirom na važnost marketinga u djelovanju humanitarnih organizacija, humanitarne organizacije trebaju poslovati na načelima marketinške filozofije, pa kauzalno iz toga proizlazi kako je uspješnost njihovog poslovanja u korelaciji s uspješnosti realizacije marketinga. Mjerila uspješnosti marketinga gospodarskih subjekata nisu dostatna za mjerenje uspješnosti marketinga humanitarnih organizacija. Dok se od gospodarskih subjekata očekuje efikasno – profitabilno poslovanje, od humanitarnih se organizacija očekuje da primarno budu efektivne i da zadovolje određene društvene potrebe. U tom smislu potrebno definirati uopćeni model ocjene uspješnosti marketinga humanitarnih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek