Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 848900

MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA


Dukić, Branimir; Dukić, Stojanka; Ević, Blaženka
MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA // Poslovni konsultant, 8 (2016), 56; 44-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 848900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA
(A MODEL OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT FOR HUMANITARIAN ORGANIZATIONS)

Autori
Dukić, Branimir ; Dukić, Stojanka ; Ević, Blaženka

Izvornik
Poslovni konsultant (1986-5538) 8 (2016), 56; 44-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Marketing; humanitarne organizacije; efikasnost i efektivnost poslovanja; uspješnost marketinga; kvantitativna i kvalitativna mjerila
(marketing; humanitarian organizations; the efficiency and effectiveness of operations; marketing performance; quantitative and qualitative benchmarks)

Sažetak
U današnjim se uvjetima poslovanja humanitarne organizacije ponašaju kao svojevrsne marketinške agencije, odnosno kao posrednici između potrebitih i izvora humanitarne pomoći. S obzirom na važnost marketinga u djelovanju humanitarnih organizacija, humanitarne organizacije trebaju poslovati na načelima marketinške filozofije, pa kauzalno iz toga proizlazi kako je uspješnost njihovog poslovanja u korelaciji s uspješnosti realizacije marketinga. Mjerila uspješnosti marketinga gospodarskih subjekata nisu dostatna za mjerenje uspješnosti marketinga humanitarnih organizacija. Dok se od gospodarskih subjekata očekuje efikasno – profitabilno poslovanje, od humanitarnih se organizacija očekuje da primarno budu efektivne i da zadovolje određene društvene potrebe. U tom smislu potrebno definirati uopćeni model ocjene uspješnosti marketinga humanitarnih organizacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Branimir Dukić (autor)

Avatar Url Stojanka Dukić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Branimir; Dukić, Stojanka; Ević, Blaženka
MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA // Poslovni konsultant, 8 (2016), 56; 44-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Dukić, B., Dukić, S. & Ević, B. (2016) MODEL MJERENJA USPJEŠNOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA. Poslovni konsultant, 8 (56), 44-56.
@article{article, author = {Duki\'{c}, Branimir and Duki\'{c}, Stojanka and Evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2016}, pages = {44-56}, keywords = {Marketing, humanitarne organizacije, efikasnost i efektivnost poslovanja, uspje\v{s}nost marketinga, kvantitativna i kvalitativna mjerila}, journal = {Poslovni konsultant}, volume = {8}, number = {56}, issn = {1986-5538}, title = {MODEL MJERENJA USPJE\v{S}NOSTI MARKETINGA HUMANITARNIH ORGANIZACIJA}, keyword = {Marketing, humanitarne organizacije, efikasnost i efektivnost poslovanja, uspje\v{s}nost marketinga, kvantitativna i kvalitativna mjerila} }
@article{article, author = {Duki\'{c}, Branimir and Duki\'{c}, Stojanka and Evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2016}, pages = {44-56}, keywords = {marketing, humanitarian organizations, the efficiency and effectiveness of operations, marketing performance, quantitative and qualitative benchmarks}, journal = {Poslovni konsultant}, volume = {8}, number = {56}, issn = {1986-5538}, title = {A MODEL OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT FOR HUMANITARIAN ORGANIZATIONS}, keyword = {marketing, humanitarian organizations, the efficiency and effectiveness of operations, marketing performance, quantitative and qualitative benchmarks} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font