Pregled bibliografske jedinice broj: 848838
„Talijanski me ne zanima, ali ga učim jer je koristan”: ispitivanje motivacije i stavova o učenju talijanskoga jezika u (sjeverozapadnoj) Istri
„Talijanski me ne zanima, ali ga učim jer je koristan”: ispitivanje motivacije i stavova o učenju talijanskoga jezika u (sjeverozapadnoj) Istri // Studi filologici e interculturali tra traduzione e plurilinguismo / Scotti Jurić, Rita ; Poropat Jeletić, Nada ; Matticchio, Isabella (ur.).
Rim: Aracne editrice, 2016. str. 507-532
CROSBI ID: 848838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
„Talijanski me ne zanima, ali ga učim jer je koristan”: ispitivanje motivacije i stavova o učenju talijanskoga jezika u (sjeverozapadnoj) Istri
("I don’t have any interest in learning Italian, but I'm learning it because it is useful": motivation and attitudes towards Italian language learning in (Northwestern) Istria)
Autori
Poropat Jeletić, Nada ; Štokovac, Tarita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Studi filologici e interculturali tra traduzione e plurilinguismo
Urednik/ci
Scotti Jurić, Rita ; Poropat Jeletić, Nada ; Matticchio, Isabella
Izdavač
Aracne editrice
Grad
Rim
Godina
2016
Raspon stranica
507-532
ISBN
978-88-548-9679-4
Ključne riječi
talijanski kao drugi jezik (J2), jezični stavovi, motivacija o učenju jezika
(Italian as second language (L2), language attitudes, motivation towards language learning)
Sažetak
Glavni cilj istraživanja bio je ispitati motivaciju za učenje talijanskoga jezika među jednojezičnim i dvojezičnim srednjoškolskim učenicima sjeverozapadne Istre koji uče talijanski kao jezik društvene sredine, odnosno istražiti faktore koji utječu na motivaciju za učenje talijanskoga jezika, stavove i predodžbe koje učenici imaju o talijanskom jeziku i istromletačkom dijalektu i njihovim govornicima te o učenju talijanskoga jezika. Unatoč tome što su veoma često izloženi istromletačkome dijalektu i talijanskome jeziku ne samo u školskome, već i u izvanškolskome okruženju, istraživanje upućuje na to da učenici ne pokazuju visoku razinu motiviranosti za učenje talijanskoga jezika. Zanimljivo je međutim da, neovisno o razini motivacije, većina učenika prepoznaje korisnost poznavanja talijanskoga jezika u vidu postizanja instrumentalnih ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli