Pregled bibliografske jedinice broj: 848647
Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje
Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje // Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb, 2017. str. 166-171 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 848647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje
(Perspectives of students with disabilities about
their education)
Autori
Salaj, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje
/ Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana - Zagreb, 2017, 166-171
ISBN
978-953-175-661-7
Skup
PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.9.-2.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
obrazovna politika ; učenici s teškoćama u razvoju ; sudjelovanje djece ; kvalitativna metodologija
(educational policy ; students with disabilities ; child participation ; qualitative methodology)
Sažetak
U radu je prikazano kvalitativno istraživanje s djecom s teškoćama u razvoju i mladima s invaliditetom o njihovim pogledima i mišljenjima o ulozi učenika u provedbi obrazovne politike. Cilj istraživanja bio je dobiti bolji uvid u doživljaj i iskustvo sudjelovanja učenika s teškoćama u razvoju u provedbi obrazovne politike. U provedbi istraživanja sudjelovalo je 34-ero učenika s teškoćama u razvoju koji pohađaju završne razrede srednjih škola u šest centara za odgoj i obrazovanje na području Republike Hrvatske. Podaci su prikupljeni metodom vođenih grupnih diskusija. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu stvaranja prilika za veće sudjelovanje učenika s teškoćama u razvoju u školskom okruženju. Traženje informacija od učenika tijekom provedbe određenih mjera obrazovne politike i uvažavanje njihovog mišljenja o istom može doprinijeti povećanju učinkovitosti provedbe obrazovne politike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Pedagogija