Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 848647

Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje


Salaj, Ivona
Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje // Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb, 2017. str. 166-171 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 848647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje
(Perspectives of students with disabilities about their education)

Autori
Salaj, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana - Zagreb, 2017, 166-171

ISBN
978-953-175-661-7

Skup
PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.9.-2.10.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
obrazovna politika ; učenici s teškoćama u razvoju ; sudjelovanje djece ; kvalitativna metodologija
(educational policy ; students with disabilities ; child participation ; qualitative methodology)

Sažetak
U radu je prikazano kvalitativno istraživanje s djecom s teškoćama u razvoju i mladima s invaliditetom o njihovim pogledima i mišljenjima o ulozi učenika u provedbi obrazovne politike. Cilj istraživanja bio je dobiti bolji uvid u doživljaj i iskustvo sudjelovanja učenika s teškoćama u razvoju u provedbi obrazovne politike. U provedbi istraživanja sudjelovalo je 34-ero učenika s teškoćama u razvoju koji pohađaju završne razrede srednjih škola u šest centara za odgoj i obrazovanje na području Republike Hrvatske. Podaci su prikupljeni metodom vođenih grupnih diskusija. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu stvaranja prilika za veće sudjelovanje učenika s teškoćama u razvoju u školskom okruženju. Traženje informacija od učenika tijekom provedbe određenih mjera obrazovne politike i uvažavanje njihovog mišljenja o istom može doprinijeti povećanju učinkovitosti provedbe obrazovne politike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
-330850

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.omep.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Salaj, Ivona
Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje // Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb, 2017. str. 166-171 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Salaj, I. (2017) Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje. U: Maleš, D., Širanović, A. & Višnjić Jevtić, A. (ur.)Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje.
@article{article, author = {Salaj, Ivona}, year = {2017}, pages = {166-171}, keywords = {obrazovna politika, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, sudjelovanje djece, kvalitativna metodologija}, isbn = {978-953-175-661-7}, title = {Pogledi u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju na obrazovanje}, keyword = {obrazovna politika, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, sudjelovanje djece, kvalitativna metodologija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Salaj, Ivona}, year = {2017}, pages = {166-171}, keywords = {educational policy, students with disabilities, child participation, qualitative methodology}, isbn = {978-953-175-661-7}, title = {Perspectives of students with disabilities about their education}, keyword = {educational policy, students with disabilities, child participation, qualitative methodology}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font