Pregled bibliografske jedinice broj: 848625
Učenici s teškoćama u školi
Učenici s teškoćama u školi // Koraci za budućnost bez nasilja- Nasilje i mladi / / Janković, Suzana ; Lazarević Rukavina, Ines ; Sorta-Bilajac Turina, Iva ; Karlović, Marija (ur.).
Opatija: Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije, 2014. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 848625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici s teškoćama u školi
(STUDENTS WITH DISABILITIES IN SCHOOL)
Autori
Dragojević, Davorka ; Šenjug Užarević, Vedrana ; Wagner Jakab, Ana ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Koraci za budućnost bez nasilja- Nasilje i mladi
/ / Janković, Suzana ; Lazarević Rukavina, Ines ; Sorta-Bilajac Turina, Iva ; Karlović, Marija - Opatija : Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije, 2014
Skup
2. simpozij ''Koraci za budućnost bez nasilja'' - nasilje i mladi
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Učenici s teškoćama u razvoju; tolerancija; nasilje.
(Students with disabilities; tolerance; violence)
Sažetak
Govoreći o djeci s teškoćama, društvo je kroz godine mijenjalo svoje stajalište ; od potpunog odbacivanja, preko ambivalentnosti, pa sve do prihvaćanja iz kojega je potekla ideja integracije. Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovan sustav odgoja i obrazovanja svakako je predstavljala velik korak u ostvarivanju njihovih prava, no na žalost, zbog predrasuda i pogrešnih stavova okoline, učenici s teškoćama u razvoju nerijetko su izloženi nasilju u školi. Polazeći od koncepta ljudskih prava i prava djece, tolerancija je u današnje vrijeme prihvaćena kao temeljna ljudska vrijednost, vrlina kojoj današnje društvo teži, a razvijanje tolerancije neizostavna je komponenta u razvoju djeteta. Učenje tolerancije od najranije dobi rezultirat će formiranjem pozitivnih stavova prema drugima. Poticanjem tolerancije kod djece osnovnoškolske dobi povećava se razvoj empatije prema drugima, a učenicima s teškoćama u razvoju pruža mogućnost da kroz odrastanje i učenje uz svoje vršnjake „prosječne populacije“ izgrade samopouzdanje ali i ostvare maksimum svojih potencijala. Cilj ovog rada je kroz pregled istraživanja prikazati položaj učenika s teškoćama u razvoju integriranim u redovnim osnovnim školama, kao i prikazati modele učenja tolerancije za učenike osnovnoškolske dobi. Ključne riječi: Učenici s teškoćama u razvoju, tolerancija, nasilje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija