Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 848098

Seobe nacija u brend


Alić, Sead
Seobe nacija u brend // Zbornik radova simpozija Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda / Jogunčić, Dževad (ur.).
Zagreb: Bošnjačka pismohrana , časopis za povijest i kulturu Bošnjaka u Hrvatskoj, 2015. str. 45-51 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 848098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Seobe nacija u brend
(Migrating a Nation into a Brand)

Autori
Alić, Sead

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova simpozija Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda / Jogunčić, Dževad - Zagreb : Bošnjačka pismohrana , časopis za povijest i kulturu Bošnjaka u Hrvatskoj, 2015, 45-51

Skup
Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.03.2015. - 07.03.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nacija ; brend ; globalizacija ; vjera ; mediji
(nations ; brand ; globalization ; religion ; media)

Sažetak
Rad želi promotriti aktualnu razapetost nacionalnoga između procesa utapanja nacionalnoga u brend i s druge strane procesa nacionalnih suprostavljanja globalistčkim tendencijama iza kojih se kriju neokolonijalni oblici masmedijskog porobljavanja na način koji se bitno razlikuje od starih oblika kolonizianja novih tertiorija. U tom kontekstu promatra se nacionalno pitanje dijelom i kao marketinško (jer se nacija nerijetko pretvara u pojam koji poput Potemkinovih sela/fasada prikriva tranzicijske prevare pretvaranja društvenog vlasništva u privatno). S druge strane nacionalno može biti osnovicom otpora procesima novog kolonijalizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Sead Alić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alić, Sead
Seobe nacija u brend // Zbornik radova simpozija Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda / Jogunčić, Dževad (ur.).
Zagreb: Bošnjačka pismohrana , časopis za povijest i kulturu Bošnjaka u Hrvatskoj, 2015. str. 45-51 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Alić, S. (2015) Seobe nacija u brend. U: Jogunčić, D. (ur.)Zbornik radova simpozija Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda.
@article{article, author = {Ali\'{c}, Sead}, editor = {Jogun\v{c}i\'{c}, D.}, year = {2015}, pages = {45-51}, keywords = {nacija, brend, globalizacija, vjera, mediji}, title = {Seobe nacija u brend}, keyword = {nacija, brend, globalizacija, vjera, mediji}, publisher = {Bo\v{s}nja\v{c}ka pismohrana , \v{c}asopis za povijest i kulturu Bo\v{s}njaka u Hrvatskoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ali\'{c}, Sead}, editor = {Jogun\v{c}i\'{c}, D.}, year = {2015}, pages = {45-51}, keywords = {nations, brand, globalization, religion, media}, title = {Migrating a Nation into a Brand}, keyword = {nations, brand, globalization, religion, media}, publisher = {Bo\v{s}nja\v{c}ka pismohrana , \v{c}asopis za povijest i kulturu Bo\v{s}njaka u Hrvatskoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font