Pregled bibliografske jedinice broj: 848098
Seobe nacija u brend
Seobe nacija u brend // Zbornik radova simpozija Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda / Jogunčić, Dževad (ur.).
Zagreb: Bošnjačka pismohrana , časopis za povijest i kulturu Bošnjaka u Hrvatskoj, 2015. str. 45-51 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 848098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Seobe nacija u brend
(Migrating a Nation into a Brand)
Autori
Alić, Sead
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova simpozija Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda
/ Jogunčić, Dževad - Zagreb : Bošnjačka pismohrana , časopis za povijest i kulturu Bošnjaka u Hrvatskoj, 2015, 45-51
Skup
Odnos religijskog i nacionalnog u identiteu i stvarnosti balkanskih naroda
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.03.2015. - 07.03.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nacija ; brend ; globalizacija ; vjera ; mediji
(nations ; brand ; globalization ; religion ; media)
Sažetak
Rad želi promotriti aktualnu razapetost nacionalnoga između procesa utapanja nacionalnoga u brend i s druge strane procesa nacionalnih suprostavljanja globalistčkim tendencijama iza kojih se kriju neokolonijalni oblici masmedijskog porobljavanja na način koji se bitno razlikuje od starih oblika kolonizianja novih tertiorija. U tom kontekstu promatra se nacionalno pitanje dijelom i kao marketinško (jer se nacija nerijetko pretvara u pojam koji poput Potemkinovih sela/fasada prikriva tranzicijske prevare pretvaranja društvenog vlasništva u privatno). S druge strane nacionalno može biti osnovicom otpora procesima novog kolonijalizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija