Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 846711

Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije


Hraste, Mladen; Mišurac, Irena; Borović, Sandra
Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 219-232 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 846711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije
(Influence of combined teaching in the learning of geometry)

Autori
Hraste, Mladen ; Mišurac, Irena ; Borović, Sandra

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), Tematski broj; 219-232

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
matematika ; tjelesna i zdravstvena kultura ; integrirana nastava ; kvadrat ; pravokutnik
(mathematics ; physical education ; integrated teaching ; square ; rectangle)

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja utvrditi i objasniti utjecaj kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz geometrije u četvrtom razredu osnovne škole. Kombinirani se model sastojao od podjednakog udjela dva modela nastave. Jedan je dio činio integriranu nastavu matematike i tjelesne i zdravstvene kulture, dok se drugi dio sastojao od tradicionalnog modela poučavanja matematike. Uzorak varijabli sastojao se od dva seta testova iz geometrije. Test inicijalnog mjerenja, koje je održano prije početka eksperimenta, imao je svrhu ustanoviti usvojeno geometrijsko znanje iz prethodnog obrazovnog perioda. Finalno mjerenje održano je nakon završetka eksperimenta. Test finalnog znanja sastojao se od ispitnih pitanja iz nastavne teme: pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi. U istraživanju su sudjelovale eksperimentalna (n=22) i kontrolna (n=18) grupa ispitanika. Znanja iz navedene nastavne teme kontrolna grupa ispitanika usvajala je prema smjernicama iz kurikuluma. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je geometrijska znanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi kombiniranim modelom nastave. Rezultati dobiveni t-testom ukazuju na statistički značajno veću efikasnost kombinirane nastave.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mladen Hraste (autor)

Avatar Url Irena Mišurac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Hraste, Mladen; Mišurac, Irena; Borović, Sandra
Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 219-232 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Hraste, M., Mišurac, I. & Borović, S. (2016) Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (Tematski broj), 219-232.
@article{article, author = {Hraste, Mladen and Mi\v{s}urac, Irena and Borovi\'{c}, Sandra}, year = {2016}, pages = {219-232}, keywords = {matematika, tjelesna i zdravstvena kultura, integrirana nastava, kvadrat, pravokutnik}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj}, issn = {0037-654X}, title = {Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije}, keyword = {matematika, tjelesna i zdravstvena kultura, integrirana nastava, kvadrat, pravokutnik} }
@article{article, author = {Hraste, Mladen and Mi\v{s}urac, Irena and Borovi\'{c}, Sandra}, year = {2016}, pages = {219-232}, keywords = {mathematics, physical education, integrated teaching, square, rectangle}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj}, issn = {0037-654X}, title = {Influence of combined teaching in the learning of geometry}, keyword = {mathematics, physical education, integrated teaching, square, rectangle} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font