Pregled bibliografske jedinice broj: 846711
Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije
Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 219-232 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 846711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz
geometrije
(Influence of combined teaching in the learning of
geometry)
Autori
Hraste, Mladen ; Mišurac, Irena ; Borović, Sandra
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), Tematski broj;
219-232
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
matematika ; tjelesna i zdravstvena kultura ; integrirana nastava ; kvadrat ; pravokutnik
(mathematics ; physical education ; integrated teaching ; square ; rectangle)
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja utvrditi i objasniti utjecaj kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz geometrije u četvrtom razredu osnovne škole. Kombinirani se model sastojao od podjednakog udjela dva modela nastave. Jedan je dio činio integriranu nastavu matematike i tjelesne i zdravstvene kulture, dok se drugi dio sastojao od tradicionalnog modela poučavanja matematike. Uzorak varijabli sastojao se od dva seta testova iz geometrije. Test inicijalnog mjerenja, koje je održano prije početka eksperimenta, imao je svrhu ustanoviti usvojeno geometrijsko znanje iz prethodnog obrazovnog perioda. Finalno mjerenje održano je nakon završetka eksperimenta. Test finalnog znanja sastojao se od ispitnih pitanja iz nastavne teme: pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi. U istraživanju su sudjelovale eksperimentalna (n=22) i kontrolna (n=18) grupa ispitanika. Znanja iz navedene nastavne teme kontrolna grupa ispitanika usvajala je prema smjernicama iz kurikuluma. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je geometrijska znanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi kombiniranim modelom nastave. Rezultati dobiveni t-testom ukazuju na statistički značajno veću efikasnost kombinirane nastave.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts