Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 844856

ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU


Rogulj Edita
ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU // Teorija i praksa ranog odgoja Theory and Practice of Early Education / Pehlić Izet, Hasanagićn Anela (ur.).
Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici, 2012. str. 153-153 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 844856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU
(ICT COMPETENCIES OF EDUCATORS OF CHILDREN OF EARLY AND PRESCHOOL AGE ARE CONDITION FOR A BETTER EDUCATIONAL SYSTEM PRACTICE)

Autori
Rogulj Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Teorija i praksa ranog odgoja Theory and Practice of Early Education / Pehlić Izet, Hasanagićn Anela - Zenica : Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici, 2012, 153-153

ISBN
978-9958-697-20-3

Skup
Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim učešćem TEORIJA I PRAKSA RANOG ODGOJA

Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 21.04.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije; ICT kompetencije odgajatelja; promijene u odgojno-obrazovnom procesu
(competencies; ICT competencies of educators; changes in the educational process)

Sažetak
Svakodnevnim promjenama u odgojno obrazovnoj prakse pred odgajatelja se stavljaju novi zahtjevi. Ti zahtjevi nužno utječu na razvoj i obogaćivanje već postojećih kompetencija, te usvajanje novih znanja i razvoj novih kompetencija. Uz osobne kompetencije koje objedinjavaju stavove, vještine i vrijednosti, važne su i stručne kompetencije koje omogućavaju odgajateljima profesionalan razvoj i razvoj profesionalnih kompetencija. Pojavom informatičke tehnologije počinje nova revolucija koja svojim novitetima direktno utječe na sve sfere ljudskog života. Tako niti odgoj i obrazovanje nije pošteđeno promjena koje su uvjetovane svakodnevnim napretkom informatičke tehnologije. Informatička pismenost postaje sastavni dio stručnih kompetencija odgajatelja. Te kompetencije nazivamo digitalnim kompetencijama ili ICT kompetencijama. Odgajatelji s digitalnim kompetencijama ili ICT kompetencijama ostvaruju bezbroj novih perspektiva i mogućnosti u odgojno obrazovnog procesa. Uz razvijanje ICT kompetencija, odgajatelj ima mogućnosti da mijenja odgojno obrazovnu praksu u svrhu bogaćenja iste. Ubrzani razvoj informatičko komunikacijske tehnologije mijenja ulogu vrtića kao mjesta stjecanja znanja djece rane i predškolske dobi. Samim time se nameće potreba da odgajatelji budu ukorak s vremenom i svoje kompetencije proširuju i na sferu informatičkih odnosno digitalnih kompetencija. Takve promjene donose drugačiji pristup samih odgajatelja u promišljanju, evaluaciji samog odgojno obrazovnog procesa. Odgajatelji mijenjaju odnos prema vlastitom formalnom i neformalnom obrazovanju sa svrhom unaprjeđivanja vlastitih ICT kompetencija. Jačanjem digitalnih kompetencija odgajatelja mogu se unijeti pozitivne promjene u praksi, odnosno u samom odgojno-obrazovni proces s djecom rane i predškolske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Rogulj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rogulj Edita
ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU // Teorija i praksa ranog odgoja Theory and Practice of Early Education / Pehlić Izet, Hasanagićn Anela (ur.).
Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici, 2012. str. 153-153 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Rogulj Edita (2012) ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU. U: Pehlić Izet, H. (ur.)Teorija i praksa ranog odgoja Theory and Practice of Early Education.
@article{article, editor = {Pehli\'{c} Izet, H.}, year = {2012}, pages = {153-153}, keywords = {kompetencije, ICT kompetencije odgajatelja, promijene u odgojno-obrazovnom procesu}, isbn = {978-9958-697-20-3}, title = {ICT KOMPETENCIJE ODGAJATELJA DJECE RANE I PRED\v{S}KOLSKE DOBI UVJET ZA KVALITETNIJU ODGOJNO OBRAZOVNU PRAKSU}, keyword = {kompetencije, ICT kompetencije odgajatelja, promijene u odgojno-obrazovnom procesu}, publisher = {Odsjek za pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedago\v{s}kog fakulteta Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, editor = {Pehli\'{c} Izet, H.}, year = {2012}, pages = {153-153}, keywords = {competencies, ICT competencies of educators, changes in the educational process}, isbn = {978-9958-697-20-3}, title = {ICT COMPETENCIES OF EDUCATORS OF CHILDREN OF EARLY AND PRESCHOOL AGE ARE CONDITION FOR A BETTER EDUCATIONAL SYSTEM PRACTICE}, keyword = {competencies, ICT competencies of educators, changes in the educational process}, publisher = {Odsjek za pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje Islamskog pedago\v{s}kog fakulteta Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font