Pregled bibliografske jedinice broj: 844852
Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik
Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik // 10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi. Zbornik stručnih radova. / Ivon, Hicela i Tomaš, Suzana (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor – Ogranak Split. Filozofski fakultet Sveučilište u Splitu. Odsjek za Učiteljski studij., 2015. str. 15-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 844852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik
(Understanding the differences - deaf people and sign language)
Autori
Kunac, Sani
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi. Zbornik stručnih radova.
/ Ivon, Hicela i Tomaš, Suzana - Split : Hrvatski pedagoško-književni zbor – Ogranak Split. Filozofski fakultet Sveučilište u Splitu. Odsjek za Učiteljski studij., 2015, 15-22
Skup
10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi.
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.04.2015. - 25.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
gluhi i gluhonijemi učenici; individualizirani pristup; inkluzija
(deaf and deaf-mute students; individualized approach; inclusion)
Sažetak
U radu su ispitivani stavovi učenika petih razreda osnovne škole o gluhim i gluhonijemim osobama. U tu svrhu prikazani su temeljni pravilnici i zakonske odredbe Republike Hrvatske o školovanju djece s poteškoćama, s posebnim osvrtom na gluhe i gluhonijeme učenike, mogućnostima njihove inkluzije u redovni odgojno-obrazovni sustav te nužne pretpostavke za ostvarenje inkluzije. Radom se željelo utvrditi stavove učenika petih razreda o gluhim i gluhonijemim osobama. Dobiveni rezultati upućuju na to da učenici imaju pretežno pozitivne stavove prema gluhim i gluhonijemim osobama, smatraju da su jednako vrijedni i imaju ista prava kao i svi, prihvatili bi gluhog učenika/-cu u svom razredu te smatraju korisnim učenje znakovnog jezika. Ovakvi rezultati dobar su pokazatelj za ostvarenje odgojno-obrazovne inkluzije gluhih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu