Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 844852

Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik


Kunac, Sani
Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik // 10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi. Zbornik stručnih radova. / Ivon, Hicela i Tomaš, Suzana (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor – Ogranak Split. Filozofski fakultet Sveučilište u Splitu. Odsjek za Učiteljski studij., 2015. str. 15-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 844852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik
(Understanding the differences - deaf people and sign language)

Autori
Kunac, Sani

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi. Zbornik stručnih radova. / Ivon, Hicela i Tomaš, Suzana - Split : Hrvatski pedagoško-književni zbor – Ogranak Split. Filozofski fakultet Sveučilište u Splitu. Odsjek za Učiteljski studij., 2015, 15-22

Skup
10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi.

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.04.2015. - 25.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
gluhi i gluhonijemi učenici; individualizirani pristup; inkluzija
(deaf and deaf-mute students; individualized approach; inclusion)

Sažetak
U radu su ispitivani stavovi učenika petih razreda osnovne škole o gluhim i gluhonijemim osobama. U tu svrhu prikazani su temeljni pravilnici i zakonske odredbe Republike Hrvatske o školovanju djece s poteškoćama, s posebnim osvrtom na gluhe i gluhonijeme učenike, mogućnostima njihove inkluzije u redovni odgojno-obrazovni sustav te nužne pretpostavke za ostvarenje inkluzije. Radom se željelo utvrditi stavove učenika petih razreda o gluhim i gluhonijemim osobama. Dobiveni rezultati upućuju na to da učenici imaju pretežno pozitivne stavove prema gluhim i gluhonijemim osobama, smatraju da su jednako vrijedni i imaju ista prava kao i svi, prihvatili bi gluhog učenika/-cu u svom razredu te smatraju korisnim učenje znakovnog jezika. Ovakvi rezultati dobar su pokazatelj za ostvarenje odgojno-obrazovne inkluzije gluhih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Citiraj ovu publikaciju:

Kunac, Sani
Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik // 10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi. Zbornik stručnih radova. / Ivon, Hicela i Tomaš, Suzana (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor – Ogranak Split. Filozofski fakultet Sveučilište u Splitu. Odsjek za Učiteljski studij., 2015. str. 15-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kunac, S. (2015) Razumijevanje različitosti - gluhe osobe i znakovni jezik. U: Ivon, Hicela i Tomaš, Suzana (ur.)10. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije: Prema kvalitetnoj školi. Zbornik stručnih radova..
@article{article, author = {Kunac, Sani}, year = {2015}, pages = {15-22}, keywords = {gluhi i gluhonijemi u\v{c}enici, individualizirani pristup, inkluzija}, title = {Razumijevanje razli\v{c}itosti - gluhe osobe i znakovni jezik}, keyword = {gluhi i gluhonijemi u\v{c}enici, individualizirani pristup, inkluzija}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor – Ogranak Split. Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}te u Splitu. Odsjek za U\v{c}iteljski studij.}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kunac, Sani}, year = {2015}, pages = {15-22}, keywords = {deaf and deaf-mute students, individualized approach, inclusion}, title = {Understanding the differences - deaf people and sign language}, keyword = {deaf and deaf-mute students, individualized approach, inclusion}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor – Ogranak Split. Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}te u Splitu. Odsjek za U\v{c}iteljski studij.}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font