Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 844091

Asistent u odgojno-obrazovnom radu s djecom s ADHD-om


Maček, Nataša; Gvozdanović Debeljak, Aleksandra
Asistent u odgojno-obrazovnom radu s djecom s ADHD-om // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Conference Proceedings Book (academic papers) / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 389-399 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 844091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Asistent u odgojno-obrazovnom radu s djecom s ADHD-om
(Teacher Assistant Working with Children with ADHD)

Autori
Maček, Nataša ; Gvozdanović Debeljak, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Conference Proceedings Book (academic papers) / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 389-399

ISBN
978-953-314-091-9

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Globalne i lokalne perspektive pedagogije

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ADHD; asistenti; terapija; inkluzija; individualnost
(ADHD; assistants; therapy; inclusion; individuality)

Sažetak
Osnovni cilj ovog rada je teorijski prikazati poremećaj pozornosti s hiperaktivnošću te ukazati na asistenta u odgojno-obrazovnom procesu kao dio terapije poremećaja. Teorijska razrada uključuje definiranje ADHD-a kao razvojnog poremećaja samokontrole, odnosno kao povećana motorička aktivnost djeteta, praćena neadekvatno razvijenom i lako otklonjivom pažnjom te naglim, nepredvidljivim i impulzivnim reakcijama. Slijedi prikaz povijesti i klasifikacija poremećaja, koji ukazuju mijenjanje značenja i gledanja na poremećaj kroz povijest. Simptomatologija također ukazuje na mijenjanje poremećaja, ali kroz razvoj djece, čije značajke uvelike pomažu u dijagnostici koja je kompleksna i zahtjeva uključenost različitih profila stručnjaka, roditelja i samog djeteta. Prateći sve prethodno navedeno dolazi se do prikaza terapije koja se najčešće koristi u cilju kontroliranja poremećaja. Jedan od tipova terapije je i asistent u odgojno-obrazovnom procesu, jer on usmjerava i podupire dijete u radu i igri. Nepredvidivost ponašanja i odnosa prema okolini je razlog zbog kojeg je djetetu s ADHD-om potreban asistent, kasnije je potreban i zbog motorike, pri tome misleći na pomoć u prepisivanju s ploče i pisanju zadaće gdje dolazi od izražaja nemogućnosti usredotočivanja na određeni problem i sadržaj. U odgojno- obrazovnom procesu u kojemu sudjeluje i asistent proces se kvalitetnije kreira i ostvaruje te je više usmjeren djetetu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Maček, Nataša; Gvozdanović Debeljak, Aleksandra
Asistent u odgojno-obrazovnom radu s djecom s ADHD-om // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Conference Proceedings Book (academic papers) / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 389-399 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Maček, N. & Gvozdanović Debeljak, A. (2016) Asistent u odgojno-obrazovnom radu s djecom s ADHD-om. U: Jukić, R., Bogatić, K., Gazibara, S., Pejaković, S., Simel, S. & Nagy Varga, A. (ur.)Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Conference Proceedings Book (academic papers).
@article{article, author = {Ma\v{c}ek, Nata\v{s}a and Gvozdanovi\'{c} Debeljak, Aleksandra}, year = {2016}, pages = {389-399}, keywords = {ADHD, asistenti, terapija, inkluzija, individualnost}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Asistent u odgojno-obrazovnom radu s djecom s ADHD-om}, keyword = {ADHD, asistenti, terapija, inkluzija, individualnost}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ma\v{c}ek, Nata\v{s}a and Gvozdanovi\'{c} Debeljak, Aleksandra}, year = {2016}, pages = {389-399}, keywords = {ADHD, assistants, therapy, inclusion, individuality}, isbn = {978-953-314-091-9}, title = {Teacher Assistant Working with Children with ADHD}, keyword = {ADHD, assistants, therapy, inclusion, individuality}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font