Pregled bibliografske jedinice broj: 843392
Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu
Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 843392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu
(An innovative approach to promotion in sports marketing)
Autori
Boban, Mislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
46
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
promocija; sportski marketing; Red Bull
(promotion; sports marketing; Red Bull)
Sažetak
U svakom aspektu marketinškog miksa potrebni su veliki napori za postizanje napretka, kako u raznim djelatnostima, tako i u onima vezanim uz sport. Sport stvara uvijek nov i neponovljiv doživljaj za sportaše i gledatelje te korisnike sportskih proizvoda i usluga. Razvojem sporta i sportskih aktivnosti, paralelno je raslo i tržište sportskih proizvoda i usluga. Razvojem tog tržišta i masovnom popularizacijom sporta, porasla je potreba za marketingom vezanim uz sportske proizvode i usluge. Danas je tako uspjeh na tržištu sportskih proizvoda i usluga nemoguć bez kvalitetnog odjela za marketing i interakcije svih elemenata marketinškog miksa. Sportsko tržište danas doseže globalne razmjere, a raznovrsnost sportskih proizvoda i usluga raste iz dana u dan, kao i potražnja za istima. Predmet rada je ukazati na veliko značenje promocije kao dijela marketinškog miksa u sportskom marketingu te pokazati na koji način je moguće napredovati u poslovanju kroz razvoj promocije. Samim time u završnom se radu pokušava usmjeriti pažnja na njezinu važnosti u sportskom marketingu i marketingu sportskih događaja. Od samih početaka marketinga u sportu promociji se pridavala velika važnost te su korištene raznovrsne metode promocije sportskih proizvoda i usluga. Svjetski poznato poduzeće Red Bull pravi je primjer inovativnog pristupa promociji primjenom nekonvencionalnih metoda promocije. Zahvaljujući vlastitoj promociji i razvoju sadržaja zanimljivog za korisnike proizvoda te marke, prošli su put od prodavača energetskih pića do jedne od najpoznatijih marki današnjice povezane sa sportom i uspjehom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija