Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 843392

Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu


Boban, Mislav
Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 843392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu
(An innovative approach to promotion in sports marketing)

Autori
Boban, Mislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2016

Stranica
46

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
promocija; sportski marketing; Red Bull
(promotion; sports marketing; Red Bull)

Sažetak
U svakom aspektu marketinškog miksa potrebni su veliki napori za postizanje napretka, kako u raznim djelatnostima, tako i u onima vezanim uz sport. Sport stvara uvijek nov i neponovljiv doživljaj za sportaše i gledatelje te korisnike sportskih proizvoda i usluga. Razvojem sporta i sportskih aktivnosti, paralelno je raslo i tržište sportskih proizvoda i usluga. Razvojem tog tržišta i masovnom popularizacijom sporta, porasla je potreba za marketingom vezanim uz sportske proizvode i usluge. Danas je tako uspjeh na tržištu sportskih proizvoda i usluga nemoguć bez kvalitetnog odjela za marketing i interakcije svih elemenata marketinškog miksa. Sportsko tržište danas doseže globalne razmjere, a raznovrsnost sportskih proizvoda i usluga raste iz dana u dan, kao i potražnja za istima. Predmet rada je ukazati na veliko značenje promocije kao dijela marketinškog miksa u sportskom marketingu te pokazati na koji način je moguće napredovati u poslovanju kroz razvoj promocije. Samim time u završnom se radu pokušava usmjeriti pažnja na njezinu važnosti u sportskom marketingu i marketingu sportskih događaja. Od samih početaka marketinga u sportu promociji se pridavala velika važnost te su korištene raznovrsne metode promocije sportskih proizvoda i usluga. Svjetski poznato poduzeće Red Bull pravi je primjer inovativnog pristupa promociji primjenom nekonvencionalnih metoda promocije. Zahvaljujući vlastitoj promociji i razvoju sadržaja zanimljivog za korisnike proizvoda te marke, prošli su put od prodavača energetskih pića do jedne od najpoznatijih marki današnjice povezane sa sportom i uspjehom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Boban, Mislav
Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Boban, M. (2016) 'Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Boban, Mislav}, year = {2016}, pages = {46}, keywords = {promocija, sportski marketing, Red Bull}, title = {Inovativan pristup promociji u sportskom marketingu}, keyword = {promocija, sportski marketing, Red Bull}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Boban, Mislav}, year = {2016}, pages = {46}, keywords = {promotion, sports marketing, Red Bull}, title = {An innovative approach to promotion in sports marketing}, keyword = {promotion, sports marketing, Red Bull}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font