Pregled bibliografske jedinice broj: 843277
Integracija načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju
Integracija načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 843277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integracija načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju
(Integrating Green Marketing Principles into Modern Business)
Autori
Biljak, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
33
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
zeleni marketing; društveno odgovorno poslovanje; zeleni potrošači
(green marketing; corporate social responsibility; green consumers)
Sažetak
Posljednjih nekoliko desetljeća čovječanstvo se čini nezaustavljivo u svom rastu i razvoju. Svijet je doživio izvanredan napredak informacija i komunikacijske tehnologije, što je dovelo do sve užurbanijeg života, intenzivne utrke za što većim profitom, a tako i do narušavanja našeg ekosustava. Jedna od osnovnih ideja koncepta zelenog marketinga polazi od pretpostavke zadovoljavanja potrošačevih želja uz istovremeno zadovoljavanje dugoročnih potreba društva i okoliša. Zeleni marketing u suštini podrazumijeva pozitivan utjecaj na društvo, okoliš i poduzeće koje ga primjenjuje u svom poslovanju. Takvo poduzeće zalaže se za ekološki održiv razvoj, a istovremeno s internog aspekta, zahtijeva suradnju svih poslovnih funkcija kako bi se pronašla najbolja moguća rješenja koja imaju dvije glavne niti vodilje: profit te dugoročni pozitivni doprinos okruženju (društvu i prirodnom okolišu). Primjena zelenog marketinga u hrvatskim poduzećima još uvijek nije na zadovoljavajućoj razini niti se sustavno istražuje, no unatoč tome postoje primjeri dobre poslovne prakse koji postupno implementiraju zeleni marketing ne samo na razini marketinga kao odjela poduzeća, već kao čitavu filozofiju, odnosno, korporativnu kulturu poput Biovega grupe. U skladu s tim, predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o integraciji načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju u svrhu boljeg razumijevanja uloge zelenog marketinga i važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima. Na temelju navedenog problema, postavljeni su i osnovni ciljevi rada koji su: definiranje zelenog marketinga, čija implementacija ima komparativne prednosti u usporedbi s konvencionalnim marketingom, analiziranje dostupnih izvora o ulozi i važnosti zelenog marketinga za različite aspekte poslovanja poduzeća uz rastući interes potrošača za zelenim proizvodima/uslugama te analiziranje primjene zelenog marketinga u poduzeću Biovega d.o.o.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija