Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 843155

Oglašavanje telekomunikacijskih usluga


Brodarac, Martina
Oglašavanje telekomunikacijskih usluga, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 843155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oglašavanje telekomunikacijskih usluga
(Telecommunication services advertising)

Autori
Brodarac, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2016

Stranica
38

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
oglašavanje; usluge; telekomunikacije; masovni mediji
(advertising; services; telecommunications; mass media)

Sažetak
Danas je nemoguće zamisliti život bez telekomunikacija, a oglasi njihovih usluga postaju sve brojniji. Telekomunikacije omogućuju povezivanje s obitelji, prijateljima, poslovnim kontaktima i bitne su kako u privatnom, tako i u poslovnom svijetu. Telekomunikacijski operateri su svjesni sve veće važnosti i značaja telekomunikacijskih usluga te razvijaju usluge kojima pokrivaju potrebe svakog pojedinog tržišnog segmenta, a najbolji način da svoje usluge približe javnosti je oglašavanje. Predmet završnog rada je prikazati i pojasniti načine i oblike oglašavanja telekomunikacijskih usluga. Osnovi ciljevi rada su: definiranje oglašavanja, analiziranje oglašavanja usluga, i to telekomunikacijskih usluga, putem masovnih medija i instrumenata vanjskog oglašavanja te analiziranje oglašavanja usluga jednog od vodećih pružatelja telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj – poduzeća Vipnet d.o.o. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora. Može se zaključiti da Vipnet prati trendove u oglašavanju usluga te se i dalje prvenstveno oglašava putem televizije. Oglasi u tisku i na radiju se smanjuju, a raste oglašavanje putem Interneta budući da on svakodnevno ima sve više korisnika. Prilikom oglašavanja usluga Vipnet koristi apele usmjerene na potrošače, kako bi svoje usluge što više približio potencijalnim korisnicima. Upravo to što se prilagođava trendovima u oglašavanju usluga i pritom se usmjerava na potrošače omogućuje Vipnet-u da njegovi oglasi dođu do velikog broja potencijalnih korisnika te tako nastavi održavati jaku poziciju na tržištu telekomunikacijskih usluga u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brodarac, Martina
Oglašavanje telekomunikacijskih usluga, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Brodarac, M. (2016) 'Oglašavanje telekomunikacijskih usluga', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brodarac, Martina}, year = {2016}, pages = {38}, keywords = {ogla\v{s}avanje, usluge, telekomunikacije, masovni mediji}, title = {Ogla\v{s}avanje telekomunikacijskih usluga}, keyword = {ogla\v{s}avanje, usluge, telekomunikacije, masovni mediji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brodarac, Martina}, year = {2016}, pages = {38}, keywords = {advertising, services, telecommunications, mass media}, title = {Telecommunication services advertising}, keyword = {advertising, services, telecommunications, mass media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font