Pregled bibliografske jedinice broj: 843155
Oglašavanje telekomunikacijskih usluga
Oglašavanje telekomunikacijskih usluga, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 843155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje telekomunikacijskih usluga
(Telecommunication services advertising)
Autori
Brodarac, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2016
Stranica
38
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
oglašavanje; usluge; telekomunikacije; masovni mediji
(advertising; services; telecommunications; mass media)
Sažetak
Danas je nemoguće zamisliti život bez telekomunikacija, a oglasi njihovih usluga postaju sve brojniji. Telekomunikacije omogućuju povezivanje s obitelji, prijateljima, poslovnim kontaktima i bitne su kako u privatnom, tako i u poslovnom svijetu. Telekomunikacijski operateri su svjesni sve veće važnosti i značaja telekomunikacijskih usluga te razvijaju usluge kojima pokrivaju potrebe svakog pojedinog tržišnog segmenta, a najbolji način da svoje usluge približe javnosti je oglašavanje. Predmet završnog rada je prikazati i pojasniti načine i oblike oglašavanja telekomunikacijskih usluga. Osnovi ciljevi rada su: definiranje oglašavanja, analiziranje oglašavanja usluga, i to telekomunikacijskih usluga, putem masovnih medija i instrumenata vanjskog oglašavanja te analiziranje oglašavanja usluga jednog od vodećih pružatelja telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj – poduzeća Vipnet d.o.o. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora. Može se zaključiti da Vipnet prati trendove u oglašavanju usluga te se i dalje prvenstveno oglašava putem televizije. Oglasi u tisku i na radiju se smanjuju, a raste oglašavanje putem Interneta budući da on svakodnevno ima sve više korisnika. Prilikom oglašavanja usluga Vipnet koristi apele usmjerene na potrošače, kako bi svoje usluge što više približio potencijalnim korisnicima. Upravo to što se prilagođava trendovima u oglašavanju usluga i pritom se usmjerava na potrošače omogućuje Vipnet-u da njegovi oglasi dođu do velikog broja potencijalnih korisnika te tako nastavi održavati jaku poziciju na tržištu telekomunikacijskih usluga u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija