Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 842638

Marketing škole


Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran; Krupka, Zoran
Marketing škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 147-191


CROSBI ID: 842638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing škole
(Marketing in School)

Autori
Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran ; Krupka, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama

Urednik/ci
Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar

Godina
2016

Raspon stranica
147-191

ISBN
978-953-331-129-6

Ključne riječi
marketing, ključni dionici škole, STP, marketinški miks
(marketing, key school stakeholders, STP, marketing mix)

Sažetak
Škole, kao i svaki drugi subjekt na tržištu, ima potrebu za marketinškim znanjima. Međutim, vrlo mali broj škola uistinu i primjenjuje marketinška znanja u svojem poslovanju i nastupu na tržištu. U ovom poglavlju su objašnjeni: odnosi s ključnim dionicima škola i kako marketinški pristupiti svakom od njih ; kako primijeniti jednostavna marketinška istraživanja za unapređenje rada škola ; zašto je važno provoditi segmentaciju, pozicioniranje i targetiranje u školama ; te kako osmisliti elemente marketinškog miksa koji će biti prilagođen ključnim dionicima škole i koji će biti izvor konkurentske prednosti toj školi. Na kraju poglavlja se nalazi primjer iz poslovne prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Zoran Krupka (autor)

Avatar Url Goran Vlašić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran; Krupka, Zoran
Marketing škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 147-191
Pavičić, J., Vlašić, G. & Krupka, Z. (2016) Marketing škole. U: Krce Miočić, B., Pavičić, J., Alfirević, N. & Najev Čačija, L. (ur.) Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama. Zadar, Sveučilište u Zadru, str. 147-191.
@inbook{inbook, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Vla\v{s}i\'{c}, Goran and Krupka, Zoran}, year = {2016}, pages = {147-191}, keywords = {marketing, klju\v{c}ni dionici \v{s}kole, STP, marketin\v{s}ki miks}, isbn = {978-953-331-129-6}, title = {Marketing \v{s}kole}, keyword = {marketing, klju\v{c}ni dionici \v{s}kole, STP, marketin\v{s}ki miks}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@inbook{inbook, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Vla\v{s}i\'{c}, Goran and Krupka, Zoran}, year = {2016}, pages = {147-191}, keywords = {marketing, key school stakeholders, STP, marketing mix}, isbn = {978-953-331-129-6}, title = {Marketing in School}, keyword = {marketing, key school stakeholders, STP, marketing mix}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font