Pregled bibliografske jedinice broj: 842638
Marketing škole
Marketing škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 147-191
CROSBI ID: 842638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing škole
(Marketing in School)
Autori
Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran ; Krupka, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama
Urednik/ci
Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2016
Raspon stranica
147-191
ISBN
978-953-331-129-6
Ključne riječi
marketing, ključni dionici škole, STP, marketinški miks
(marketing, key school stakeholders, STP, marketing mix)
Sažetak
Škole, kao i svaki drugi subjekt na tržištu, ima potrebu za marketinškim znanjima. Međutim, vrlo mali broj škola uistinu i primjenjuje marketinška znanja u svojem poslovanju i nastupu na tržištu. U ovom poglavlju su objašnjeni: odnosi s ključnim dionicima škola i kako marketinški pristupiti svakom od njih ; kako primijeniti jednostavna marketinška istraživanja za unapređenje rada škola ; zašto je važno provoditi segmentaciju, pozicioniranje i targetiranje u školama ; te kako osmisliti elemente marketinškog miksa koji će biti prilagođen ključnim dionicima škole i koji će biti izvor konkurentske prednosti toj školi. Na kraju poglavlja se nalazi primjer iz poslovne prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb