Pregled bibliografske jedinice broj: 841749
Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti
Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti, 2016., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 841749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni modni magazin kao startup projekt: modni, umjetnički i društveni aspekti
(Digital fashion magazine as a start-up project: fashion, artistic and social aspects)
Autori
Marinov, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2016
Stranica
64
Mentor
Purgar, Krešimir
Ključne riječi
modni magazin; start-up projekt; internet; društveno istraživanje
(fashion magazine; start-up project; internet; social research)
Sažetak
Kroz teorijsku analizu i praktično istraživanje ovim diplomskim radom nastoji se definirati značenje digitalnog modnog magazina kao relevantnog izvora informacija vezanih uz specifičnu temu i kakav utjecaj njegove karakteristike imaju na oblikovanje modnog, umjetničkog i društvenog aspekta zajednice. S ciljem što vjernijeg znanstvenog definiranja pojma digitalnog modnog magazina, potrebno je dobro razumjeti pojam mode kao globalni kulturni i ekonomski fenomen kao i kontekst unutar kojeg se u slučaju digitalnog magazina određena tema prezentira. Upravo taj kontekst, odnosno internet kao medij koji u ovom slučaju služi kao točka dodira publike s određenom profesijom i temom, otvara mnoga pitanja i diskusije vezane uz modni, umjetnički i društveni aspekt - ne samo kod publike, već i kod autora koji plasira određene informacije. S obzirom da je autor/izdavač određenog digitalnog magazina karika čija je uloga široj zajednici dati objektivan uvid u jedan specifičan svijet, postavlja se pitanje relevantnosti (stručnosti) autora i njegovih krajnjih motiva u kreiranju određene javne modne sfere. U tom kontekstu obrađuje se pojam start-upa i preispituje utjecaj široke dostupnosti različitih resursa (koji su donedavno bili rezervirani samo za usku grupu ljudi) na eksploataciju i banaliziranje određene profesije. Prema tome, osnovna je hipoteza ovog diplomskog rada preispitati je li digitalni modni magazin samo logičan korak u evoluciji modnog svijeta koji na taj način svojim karakteristikama pozitivno utječe na prezentiranje jedne visoke profesije široj grupi ljudi ili pak svojom jednostavnošću i otvorenošću eksploatira i banalizira jedan tip umjetnosti?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija