Pregled bibliografske jedinice broj: 840833
Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa
Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 840833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa
(Encouraging creativity in the phases of the teaching process)
Autori
Albert, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
13.07
Godina
2016
Stranica
50
Mentor
Dubovicki, Snježana
Ključne riječi
elaborativnost; fluentnost; humor; kreativnost; nastavne etape; originalnost
(creativity; originality; fluency; humor; elaborateness; parts of class)
Sažetak
Važnost kreativnosti je jedno od ključnih obilježja suvremene nastave. U kreativnoj nastavi učenici se oslobađaju straha, potiču divergentno mišljenje, prevladavaju ugodne emocije, suradnički oblik rada i izlaze iz okvira tradicionalne nastave te je zbog toga Važno koristiti kreativne aktivnosti u svim etapama nastavnog procesa. Cilj rada je ispitati mišljenje učitelja o kreativnosti te koriste li učitelji razredne nastave kreativne tehnike u nastavnim etapama te u kojim nastavnim etapama ju koriste. Također je cilj rada bio kod učenika utvrditi osnovne karakteristike kreativnosti putem testa kreativnosti u kojemu smo istraživali elemente kreativnosti (elaborativnost, fluentnost, humor, kreativnost) prema kojima smo mogli procijeniti jesu li i u kojoj mjeri učenici kreativni. Ove karakteristike su izabrane kako bi dobili što točniju sliku razvoja kreativnosti kod osnovnoškolske djece. Istraživanje je bilo provedeno na uzorku od 70 učenika trećih i četvrtih razreda te intervju s osmero učitelja razredne nastave. Provedenim istraživanjem dobiveni su rezultati iz kojih je vidljivo da učitelji potiču kreativnost u svim nastavnim etapama koristeći brojne kreativne metode, ali je i vidljiv visok stupanj učeničke fluentnosti, originalnosti i elaborativnosti te niži stupanj humora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)