Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 840833

Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa


Albert, Ana
Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 840833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa
(Encouraging creativity in the phases of the teaching process)

Autori
Albert, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
13.07

Godina
2016

Stranica
50

Mentor
Dubovicki, Snježana

Ključne riječi
elaborativnost; fluentnost; humor; kreativnost; nastavne etape; originalnost
(creativity; originality; fluency; humor; elaborateness; parts of class)

Sažetak
Važnost kreativnosti je jedno od ključnih obilježja suvremene nastave. U kreativnoj nastavi učenici se oslobađaju straha, potiču divergentno mišljenje, prevladavaju ugodne emocije, suradnički oblik rada i izlaze iz okvira tradicionalne nastave te je zbog toga Važno koristiti kreativne aktivnosti u svim etapama nastavnog procesa. Cilj rada je ispitati mišljenje učitelja o kreativnosti te koriste li učitelji razredne nastave kreativne tehnike u nastavnim etapama te u kojim nastavnim etapama ju koriste. Također je cilj rada bio kod učenika utvrditi osnovne karakteristike kreativnosti putem testa kreativnosti u kojemu smo istraživali elemente kreativnosti (elaborativnost, fluentnost, humor, kreativnost) prema kojima smo mogli procijeniti jesu li i u kojoj mjeri učenici kreativni. Ove karakteristike su izabrane kako bi dobili što točniju sliku razvoja kreativnosti kod osnovnoškolske djece. Istraživanje je bilo provedeno na uzorku od 70 učenika trećih i četvrtih razreda te intervju s osmero učitelja razredne nastave. Provedenim istraživanjem dobiveni su rezultati iz kojih je vidljivo da učitelji potiču kreativnost u svim nastavnim etapama koristeći brojne kreativne metode, ali je i vidljiv visok stupanj učeničke fluentnosti, originalnosti i elaborativnosti te niži stupanj humora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Snježana Dubovicki (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Albert, Ana
Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Albert, A. (2016) 'Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Albert, Ana}, year = {2016}, pages = {50}, keywords = {elaborativnost, fluentnost, humor, kreativnost, nastavne etape, originalnost}, title = {Poticanje kreativnosti u etapama nastavnog procesa}, keyword = {elaborativnost, fluentnost, humor, kreativnost, nastavne etape, originalnost}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Albert, Ana}, year = {2016}, pages = {50}, keywords = {creativity, originality, fluency, humor, elaborateness, parts of class}, title = {Encouraging creativity in the phases of the teaching process}, keyword = {creativity, originality, fluency, humor, elaborateness, parts of class}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font