Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 840175

Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić


Mlinarević, Vesnica; Huljev, Antonija
Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić // Stoljeće Priča iz davnine : Zbornik radova / Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2018. str. 427-438 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 840175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić
(Educational Values in Ivana Brlić-Mažuranić’s Croatian Tales of Long Ago)

Autori
Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Stoljeće Priča iz davnine : Zbornik radova / Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada - Zagreb : Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2018, 427-438

ISBN
978-953-57604-3-6

Skup
Međunarodna znanstvana konferencija Stoljeće "Priča iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.10.2016. - 15.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odgojni pristup književnosti ; pedagoški usmjereno čitanje ; sustav vrijednosti
(an educational approach to the literature ; pedagogically-oriented reading ; value system)

Sažetak
Živeći u vremenu progresivne demoralizacije društva i atrofiranja temeljnih vrijednosti, pedagoški usmjerena čitanja nailaze tim više na plodno istraživačko tlo. Rad polazi od hipoteze da “Priče iz davnineˮ Ivane Brlić-Mažuranić oblikuju i determiniraju bitne odgojne orijentacije koje će se potom u radu analitičkim iščitavanjem tipologizirati. Analiza odgojnih vrijednosti u promatranom književnom djelu tipologizirana u hijerarhiju vrijednosti omogućit će bolji i jasniji uvid u odgojni pristup književnosti, no isto tako, pružit će i dodatni širi uvid u odgojni pristup u hrvatskom kulturalnom kontekstu, kao i u sustav vrijednosti same autorice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Abstract: With regard to our lifestyles in the time of a
progressive societal demoralization and basic values’
atrophy, pedagogically- oriented readings are
increasingly cementing a prolific research
foundation. The paper starts from a hypothesis that
Ivana Brlić-Mažuranić’s Croatian Tales of Long Ago
formulate and determine essential educational
orientations that would be subsequently typologized
in the paper by virtue of an analytical perusal.
Typologized in a vale-based hierarchy, the analysis
of educational values in the observed literary work
will provide for a better and clearer insight in an
educational approach to the literature while
simultaneously facilitating an additional, broader
introspection in an educational approach in the
Croatian cultural context, as well as in the
authoress’ value system.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mlinarević, Vesnica; Huljev, Antonija
Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić // Stoljeće Priča iz davnine : Zbornik radova / Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2018. str. 427-438 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mlinarević, V. & Huljev, A. (2018) Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić. U: Kos-Lajtman, A., Lovrić Kralj, S. & Kujundžić, N. (ur.)Stoljeće Priča iz davnine : Zbornik radova.
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Huljev, Antonija}, year = {2018}, pages = {427-438}, keywords = {odgojni pristup knji\v{z}evnosti, pedago\v{s}ki usmjereno \v{c}itanje, sustav vrijednosti}, isbn = {978-953-57604-3-6}, title = {Odgojne vrijednosti u "Pri\v{c}ama iz davnine" Ivane Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c}}, keyword = {odgojni pristup knji\v{z}evnosti, pedago\v{s}ki usmjereno \v{c}itanje, sustav vrijednosti}, publisher = {Hrvatska udruga istra\v{z}iva\v{c}a dje\v{c}je knji\v{z}evnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica and Huljev, Antonija}, year = {2018}, pages = {427-438}, keywords = {an educational approach to the literature, pedagogically-oriented reading, value system}, isbn = {978-953-57604-3-6}, title = {Educational Values in Ivana Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c}’s Croatian Tales of Long Ago}, keyword = {an educational approach to the literature, pedagogically-oriented reading, value system}, publisher = {Hrvatska udruga istra\v{z}iva\v{c}a dje\v{c}je knji\v{z}evnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font