Pregled bibliografske jedinice broj: 840175
Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić
Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić // Stoljeće Priča iz davnine : Zbornik radova / Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2018. str. 427-438 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 840175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojne vrijednosti u "Pričama iz davnine" Ivane
Brlić-Mažuranić
(Educational Values in Ivana Brlić-Mažuranić’s
Croatian
Tales of Long Ago)
Autori
Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Stoljeće Priča iz davnine : Zbornik radova
/ Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada - Zagreb : Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2018, 427-438
ISBN
978-953-57604-3-6
Skup
Međunarodna znanstvana konferencija Stoljeće "Priča iz davnine" Ivane Brlić-Mažuranić
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.10.2016. - 15.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojni pristup književnosti ; pedagoški usmjereno čitanje ; sustav vrijednosti
(an educational approach to the literature ; pedagogically-oriented reading ; value system)
Sažetak
Živeći u vremenu progresivne demoralizacije društva i atrofiranja temeljnih vrijednosti, pedagoški usmjerena čitanja nailaze tim više na plodno istraživačko tlo. Rad polazi od hipoteze da “Priče iz davnineˮ Ivane Brlić-Mažuranić oblikuju i determiniraju bitne odgojne orijentacije koje će se potom u radu analitičkim iščitavanjem tipologizirati. Analiza odgojnih vrijednosti u promatranom književnom djelu tipologizirana u hijerarhiju vrijednosti omogućit će bolji i jasniji uvid u odgojni pristup književnosti, no isto tako, pružit će i dodatni širi uvid u odgojni pristup u hrvatskom kulturalnom kontekstu, kao i u sustav vrijednosti same autorice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Abstract: With regard to our lifestyles in the time of a
progressive societal demoralization and basic values’
atrophy, pedagogically- oriented readings are
increasingly cementing a prolific research
foundation. The paper starts from a hypothesis that
Ivana Brlić-Mažuranić’s Croatian Tales of Long Ago
formulate and determine essential educational
orientations that would be subsequently typologized
in the paper by virtue of an analytical perusal.
Typologized in a vale-based hierarchy, the analysis
of educational values in the observed literary work
will provide for a better and clearer insight in an
educational approach to the literature while
simultaneously facilitating an additional, broader
introspection in an educational approach in the
Croatian cultural context, as well as in the
authoress’ value system.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(autor)