Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 839546

Status medija u waldorfskoj školi


Doutlik, Karolina
Status medija u waldorfskoj školi // Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, 21 (2015), 1; 101-119 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 839546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Status medija u waldorfskoj školi
(Status of Media in Waldorf School)

Autori
Doutlik, Karolina

Izvornik
Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije (1330-6928) 21 (2015), 1; 101-119

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
mediji; waldorfska škola; waldorfski učitelj
(media; Waldorf school; Waldorf teacher)

Sažetak
Cilj ovog rada je prikazati status apersonalnih, odnosno personalnih medija u waldorfskoj školi, razloge nekorištenja (multi)medijem u nastavi, načine usvajanja nastavnih sadržaja bez apersonalnih medija te kritički se osvrnuti na prednosti i nedostatke (ne)korištenja određenim medijima u waldorfskoj školi. Waldorfski pedagozi kao glavne kritike medijima ističu slabu uključenost osjetila te oštećenje cjelokupne senzoričke integracije prilikom njihova korištenja, a čime se onemogućuje zdrav razvoj tijela, duše i duha djeteta. Stoga se prednost daje autentičnoj, izvornoj stvarnosti, te uključivanju svih djetetovih osjetila u proces učenja. Waldorfski učitelj predstavlja glavni medij kojim se prenosi nastavni sadržaj te je njegov zadatak da svojim komunikacijskim vještinama probudi u učenicima zanimanje za nastavni sadržaj. U nižim razredima waldorfske škole udžbenici se ne koriste, već učenici sami izrađuju nastavni materijal – tzv. bilježnice za epohu. Umjesto auditivnih medija učenici skupno i pojedinačno pjevaju, sviraju i muziciraju. Učenici susreću računalo tek u višim razredima, između 12. i 14. godine, kada je najvećim dijelom završen proces razvijanja osjetilnog opažanja, a tijelo, duša i osobnost učenika toliko razvijeni da se mediji procjenjuju manje opasnim za njih, te se kod učenika počinje razvijati vlastiti sustav vrijednosti i sposobnost prosuđivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Doutlik, Karolina
Status medija u waldorfskoj školi // Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, 21 (2015), 1; 101-119 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Doutlik, K. (2015) Status medija u waldorfskoj školi. Medijska istraživanja: znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije, 21 (1), 101-119.
@article{article, author = {Doutlik, Karolina}, year = {2015}, pages = {101-119}, keywords = {mediji, waldorfska \v{s}kola, waldorfski u\v{c}itelj}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja: znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za novinarstvo i medije}, volume = {21}, number = {1}, issn = {1330-6928}, title = {Status medija u waldorfskoj \v{s}koli}, keyword = {mediji, waldorfska \v{s}kola, waldorfski u\v{c}itelj} }
@article{article, author = {Doutlik, Karolina}, year = {2015}, pages = {101-119}, keywords = {media, Waldorf school, Waldorf teacher}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja: znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za novinarstvo i medije}, volume = {21}, number = {1}, issn = {1330-6928}, title = {Status of Media in Waldorf School}, keyword = {media, Waldorf school, Waldorf teacher} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font