Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837705

Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa


Čavlek, Iva
Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 837705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa
(STORE MANAGEMENT ON CASE OF SUPERMARKET FORMAT)

Autori
Čavlek, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2016

Stranica
49

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
supermarket; trgovinski menadžment; marketinški miks; profitabilnost prodavaonice
(supermarket; trade management; resources; marketing mix; profitability of store)

Sažetak
Predmet ovog diplomskog rada je upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa. Supermarket kao maloprodajni format ostvaruje najviše prihoda u odnosu na ostale maloprodajne formate i potrošači za svakodnevnu kupovinu i zadovoljenje svojih potreba odabiru upravo supermarket. Rad se sastoji od teorijskog i empirijskog dijela. Za teorijski dio rada korištene su različite knjige i članci kao sekundarni izvori podataka i to literatura iz područja trgovine, menadžmenta i marketinga. Temeljnu ulogu u uspješnosti upravljanja prodavaonicom ima trgovinski menadžment s jasnim ciljevima i funkcijama na svim razinama u prodavaonici. Sve razine u prodavaonici sinergijski djeluju na rezultate poslovanja prodavaonice, vodeći pritom računa o svim elementima marketinškog miksa kako bi se stvorili prihodi i smanjili svi mogući troškove te na taj način ostvarila profitabilnost prodavaonice, istovremeno zadovoljavajući potrebe kupaca. Empirijskim istraživanjem istražena su obilježja upravljanja supermarketom SPAR, te je ono provedeno putem istraživačkog intervjua s poslovodstvom prodavaonice koje daje uvid u sastavnice upravljačkog modela supermarketa na primjeru SPAR-a. Intervju je proveden na samoj lokaciji, odnosno u supermarketu SPAR. Na temelju provedenog intervjua u svrhu empirijskog istraživanja, podaci o udjelu koje poduzeće SPAR ima na hrvatskom tržištu te prema zabilježenom rastu prihoda u 2015. godini, može se zaključiti da poduzeće na razini svojih supermarketa ima dobru poslovnu koncepciju koja se sastoji se u određivanju potreba i želja ciljanih kupaca te zadovoljenju njihovih potreba, te praćenju konkurencije i povećanju vlastite konkurentnosti. Svojom marketinškom strategijom poduzeće SPAR dopire do kupaca te ih svojim marketinškim aktivnostima potiče na kupnju, pružajući informacije o cjelokupnoj ponudi te prihvatljivim cijenama za kupce.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čavlek, Iva
Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Čavlek, I. (2016) 'Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}avlek, Iva}, year = {2016}, pages = {49}, keywords = {supermarket, trgovinski menad\v{z}ment, marketin\v{s}ki miks, profitabilnost prodavaonice}, title = {Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa}, keyword = {supermarket, trgovinski menad\v{z}ment, marketin\v{s}ki miks, profitabilnost prodavaonice}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}avlek, Iva}, year = {2016}, pages = {49}, keywords = {supermarket, trade management, resources, marketing mix, profitability of store}, title = {STORE MANAGEMENT ON CASE OF SUPERMARKET FORMAT}, keyword = {supermarket, trade management, resources, marketing mix, profitability of store}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font