Pregled bibliografske jedinice broj: 837705
Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa
Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 837705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa
(STORE MANAGEMENT ON CASE OF SUPERMARKET FORMAT)
Autori
Čavlek, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2016
Stranica
49
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
supermarket; trgovinski menadžment; marketinški miks; profitabilnost prodavaonice
(supermarket; trade management; resources; marketing mix; profitability of store)
Sažetak
Predmet ovog diplomskog rada je upravljanje prodavaonicom na primjeru supermarketa. Supermarket kao maloprodajni format ostvaruje najviše prihoda u odnosu na ostale maloprodajne formate i potrošači za svakodnevnu kupovinu i zadovoljenje svojih potreba odabiru upravo supermarket. Rad se sastoji od teorijskog i empirijskog dijela. Za teorijski dio rada korištene su različite knjige i članci kao sekundarni izvori podataka i to literatura iz područja trgovine, menadžmenta i marketinga. Temeljnu ulogu u uspješnosti upravljanja prodavaonicom ima trgovinski menadžment s jasnim ciljevima i funkcijama na svim razinama u prodavaonici. Sve razine u prodavaonici sinergijski djeluju na rezultate poslovanja prodavaonice, vodeći pritom računa o svim elementima marketinškog miksa kako bi se stvorili prihodi i smanjili svi mogući troškove te na taj način ostvarila profitabilnost prodavaonice, istovremeno zadovoljavajući potrebe kupaca. Empirijskim istraživanjem istražena su obilježja upravljanja supermarketom SPAR, te je ono provedeno putem istraživačkog intervjua s poslovodstvom prodavaonice koje daje uvid u sastavnice upravljačkog modela supermarketa na primjeru SPAR-a. Intervju je proveden na samoj lokaciji, odnosno u supermarketu SPAR. Na temelju provedenog intervjua u svrhu empirijskog istraživanja, podaci o udjelu koje poduzeće SPAR ima na hrvatskom tržištu te prema zabilježenom rastu prihoda u 2015. godini, može se zaključiti da poduzeće na razini svojih supermarketa ima dobru poslovnu koncepciju koja se sastoji se u određivanju potreba i želja ciljanih kupaca te zadovoljenju njihovih potreba, te praćenju konkurencije i povećanju vlastite konkurentnosti. Svojom marketinškom strategijom poduzeće SPAR dopire do kupaca te ih svojim marketinškim aktivnostima potiče na kupnju, pružajući informacije o cjelokupnoj ponudi te prihvatljivim cijenama za kupce.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina