Pregled bibliografske jedinice broj: 837697
Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova
Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakulet, Zagreb
CROSBI ID: 837697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova
(OPERATION MANAGEMENT IN SPARE PARTS RETAIL)
Autori
Anušić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakulet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2016
Stranica
43
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
maloprodaja; marketinške odluke u maloprodaji; kupci; rezervni dijelovi
(retail; marketing decisions in retail; customers; spare parts)
Sažetak
Predmet istraţivanja ovog rada je percepcija kupaca o vaţnosti elemenata marketinškog spleta u maloprodaji rezervnih dijelova. Marketinške odluke u maloprodaji obuhvaćaju: odluke o ciljnom trţištu, o asortimanu proizvoda i njegovoj nabavi, usluzi i ambijentu prodavaonice, cijeni proizvoda, promociji te odluke o lokaciji. Komuniciranje izmeĊu prodavaĉa i kupaca u maloprodajama podrazumijeva kontinuiranu aktivnost prije, za vrijeme i poslije kupnje, istodobno u oba smjera. Trendovi u maloprodaji Republike Hrvatske mogu se okarakterizirati: povećanjem konkurencije, velikim brojem proizvoda koji imaju kraći ţivotni vijek te sve zahtijevnijim kupcima. Samo u takvim okolnostima moţe se potrošaĉima nuditi ono što oni ţele, poštovati njihove zahtjeve, sugestije i preporuke, te stvarati osjećaj zajedniĉkog poštovanja kako bi svi sudionici imali osjećaj zadovoljstva, koristi i dobitka, kako bi svaki pojedinaĉno bio zadovoljan dobivši ono što oĉekuje. Maloprodaje moraju ĉiniti više od pukog punjenja polica proizvodima, moraju uĉiniti raspoloţivima traţene proizvode, napraviti stimulirajuću okolinu za kupnju i razviti marketinške strategije koje će povećati posjet maloprodajama. Provedenim primarnim istraţivanjem utvrĊeno je da je ispitanicima (kupcima) lokacija presudan element marketinškog spleta u odlasku u maloprodajni lanac zbog male udaljenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina