Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837697

Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova


Anušić, Marko
Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakulet, Zagreb


CROSBI ID: 837697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova
(OPERATION MANAGEMENT IN SPARE PARTS RETAIL)

Autori
Anušić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakulet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2016

Stranica
43

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
maloprodaja; marketinške odluke u maloprodaji; kupci; rezervni dijelovi
(retail; marketing decisions in retail; customers; spare parts)

Sažetak
Predmet istraţivanja ovog rada je percepcija kupaca o vaţnosti elemenata marketinškog spleta u maloprodaji rezervnih dijelova. Marketinške odluke u maloprodaji obuhvaćaju: odluke o ciljnom trţištu, o asortimanu proizvoda i njegovoj nabavi, usluzi i ambijentu prodavaonice, cijeni proizvoda, promociji te odluke o lokaciji. Komuniciranje izmeĊu prodavaĉa i kupaca u maloprodajama podrazumijeva kontinuiranu aktivnost prije, za vrijeme i poslije kupnje, istodobno u oba smjera. Trendovi u maloprodaji Republike Hrvatske mogu se okarakterizirati: povećanjem konkurencije, velikim brojem proizvoda koji imaju kraći ţivotni vijek te sve zahtijevnijim kupcima. Samo u takvim okolnostima moţe se potrošaĉima nuditi ono što oni ţele, poštovati njihove zahtjeve, sugestije i preporuke, te stvarati osjećaj zajedniĉkog poštovanja kako bi svi sudionici imali osjećaj zadovoljstva, koristi i dobitka, kako bi svaki pojedinaĉno bio zadovoljan dobivši ono što oĉekuje. Maloprodaje moraju ĉiniti više od pukog punjenja polica proizvodima, moraju uĉiniti raspoloţivima traţene proizvode, napraviti stimulirajuću okolinu za kupnju i razviti marketinške strategije koje će povećati posjet maloprodajama. Provedenim primarnim istraţivanjem utvrĊeno je da je ispitanicima (kupcima) lokacija presudan element marketinškog spleta u odlasku u maloprodajni lanac zbog male udaljenosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anušić, Marko
Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakulet, Zagreb
Anušić, M. (2016) 'Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakulet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Anu\v{s}i\'{c}, Marko}, year = {2016}, pages = {43}, keywords = {maloprodaja, marketin\v{s}ke odluke u maloprodaji, kupci, rezervni dijelovi}, title = {Upravljanje operacijama u maloprodaji rezervnih dijelova}, keyword = {maloprodaja, marketin\v{s}ke odluke u maloprodaji, kupci, rezervni dijelovi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Anu\v{s}i\'{c}, Marko}, year = {2016}, pages = {43}, keywords = {retail, marketing decisions in retail, customers, spare parts}, title = {OPERATION MANAGEMENT IN SPARE PARTS RETAIL}, keyword = {retail, marketing decisions in retail, customers, spare parts}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font