Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837668

Učinak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici


Gredičak, Maja
Učinak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 837668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici
(EFFECT OF EMPLOYEE SATISFACTION ON CUSTOMER EXPERIENCE IN THE STORE)

Autori
Gredičak, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2016

Stranica
46

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
upravljanje ljudskim resursima u maloprodaji; organizacijska kultura; zadovoljstvo zaposlenika; iskustvo i lojalnost kupaca
(human resource management in retail; organizational culture; employees satisfaction; experience and customer loyalty)

Sažetak
U ovom radu je prikazana veza između zadovoljstva zaposlenika i iskustva kupaca u prodavaonici. Za postizanje zadovoljstva i motiviranje zaposlenika zadužen je odjel upravljanja ljudskim resursima u trgovini. Mora se stvoriti organizacijska kultura koja daje zaposlenicima osjećaj pripadnosti poduzeću i tako povećava njihovo zadovoljstvo. Zaposlenici u maloprodajnom menadžmentu imaju strateški značaj u stvaranju konkurentske prednosti. Pružanje kvalitetne usluge, stvaranje i zadržavanje lojalnih kupaca ovisi o radu zaposlenika koji su u izravnom kontaktu s kupcima. Uloga prodajnog osoblja kod stvaranja iskustva kupca dolazi do izražaja kod kupovine i pružanja maloprodajne usluge. Istraživački dio rada daje informacije o utjecaju zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici: razina zadovoljstva zaposlenika utječe na iskustvo kupaca. Zadovoljni zaposlenici utječu na stvaranje pozitivnog iskustva kupca. Interakcija između kupca i osoblja koje ga poslužuje je gotovo na osobnoj razini te utječe na iskustvo kupca i njegovu percepciju kupovine i maloprodavača. Maloprodavač sa zadovoljnim, motiviranim i osposobljenim zaposlenicima stvara pozitivno iskustvo kupca koje će rezultirati lojalnošću kupaca. Ključne riječi: upravljanje ljudskim resursima u maloprodaji, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenika, iskustvo i lojalnost kupaca

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gredičak, Maja
Učinak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Gredičak, M. (2016) 'Učinak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gredi\v{c}ak, Maja}, year = {2016}, pages = {46}, keywords = {upravljanje ljudskim resursima u maloprodaji, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenika, iskustvo i lojalnost kupaca}, title = {U\v{c}inak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici}, keyword = {upravljanje ljudskim resursima u maloprodaji, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenika, iskustvo i lojalnost kupaca}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gredi\v{c}ak, Maja}, year = {2016}, pages = {46}, keywords = {human resource management in retail, organizational culture, employees satisfaction, experience and customer loyalty}, title = {EFFECT OF EMPLOYEE SATISFACTION ON CUSTOMER EXPERIENCE IN THE STORE}, keyword = {human resource management in retail, organizational culture, employees satisfaction, experience and customer loyalty}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font