Pregled bibliografske jedinice broj: 837668
Učinak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici
Učinak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 837668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinak zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici
(EFFECT OF EMPLOYEE SATISFACTION ON CUSTOMER EXPERIENCE IN THE STORE)
Autori
Gredičak, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2016
Stranica
46
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
upravljanje ljudskim resursima u maloprodaji; organizacijska kultura; zadovoljstvo zaposlenika; iskustvo i lojalnost kupaca
(human resource management in retail; organizational culture; employees satisfaction; experience and customer loyalty)
Sažetak
U ovom radu je prikazana veza između zadovoljstva zaposlenika i iskustva kupaca u prodavaonici. Za postizanje zadovoljstva i motiviranje zaposlenika zadužen je odjel upravljanja ljudskim resursima u trgovini. Mora se stvoriti organizacijska kultura koja daje zaposlenicima osjećaj pripadnosti poduzeću i tako povećava njihovo zadovoljstvo. Zaposlenici u maloprodajnom menadžmentu imaju strateški značaj u stvaranju konkurentske prednosti. Pružanje kvalitetne usluge, stvaranje i zadržavanje lojalnih kupaca ovisi o radu zaposlenika koji su u izravnom kontaktu s kupcima. Uloga prodajnog osoblja kod stvaranja iskustva kupca dolazi do izražaja kod kupovine i pružanja maloprodajne usluge. Istraživački dio rada daje informacije o utjecaju zadovoljstva zaposlenika na iskustvo kupaca u prodavaonici: razina zadovoljstva zaposlenika utječe na iskustvo kupaca. Zadovoljni zaposlenici utječu na stvaranje pozitivnog iskustva kupca. Interakcija između kupca i osoblja koje ga poslužuje je gotovo na osobnoj razini te utječe na iskustvo kupca i njegovu percepciju kupovine i maloprodavača. Maloprodavač sa zadovoljnim, motiviranim i osposobljenim zaposlenicima stvara pozitivno iskustvo kupca koje će rezultirati lojalnošću kupaca. Ključne riječi: upravljanje ljudskim resursima u maloprodaji, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenika, iskustvo i lojalnost kupaca
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina