Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837651

Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača


Palić, Ivana
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 837651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača
(STORE IMAGE AS DETERMINANT OF RETAIL BRAND BUILDING)

Autori
Palić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.09

Godina
2016

Stranica
75

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
imidž prodavaonice; maloprodajni brend; iskustvo kupca
(store image; retail brand; customer experience)

Sažetak
Maloprodaja je dinamična gospodarska grana podložna promjenama i svakodnevnim izazovima. Maloprodaja uključuje različite aktivnosti koje svrstavamo pod maloprodajnom uslugom, a posebno se ističu marketinške aktivnosti jer one utječu na izgradnju brenda maloprodavača koji utječe na njegovu prepoznatljivost u odnosu na konkurenciju. Pozitivno iskustvo kupca podrazumijeva oblikovanje privlačne prodavaonice. Odraz uspjeha maloprodajnog menadžmenta u konačnici se odražava kroz imidž prodavaonice. Motivacija za ovu temu polazi od potrebe pronalaženja uzroka zašto su pojedine prodavaonice istog maloprodavača različito privlačne kupcima ili zašto isti format prodavaonice nekih vodećih maloprodavača, sa snažnim i prepoznatljivim brendom, mogu biti vrlo različito privlačne kupcima. Anketnim istraživanjem na uzorku od 60 ispitanika, došlo se do zaključka da prisutnost i ljubaznost prodajnog osoblja, cijena roba, široki asortiman, dubina kategorije robe i dodatne maloprodajne usluge, imaju najsnažniji utjecaj na stvaranje prepoznatljivog imidža prodavaonice. Proizlazi da maloprodajni menadžment mora prilagoditi upravljanje asortimanom, cijenama i dodatnom maloprodajnom uslugom kako bi stvorio prepoznatljivi imidž prodavaonice. Rezultati empirijskog istraživanja pokazuju da menadžment maloprodajnog poduzeća mora u postojeći asortiman roba uvesti dodatne artikle u kategoriju roba. Uvođenjem mogućnosti povrata robe u strategiju poslovnja, maloprodavač stvara dodatnu uslugu kupcima koja ima pozitivan utjecaj na imidž prodavaonice. Rezultati istraživanja pokazuju da kupcima cijena robe predstavlja ključnu dimenziju imidža prodavaonice. Maloprodajni menadžment mora akcijskim cijenama u prodavaonici privući kupce, te na taj način pozitivno utjecati na njihovo iskustvo. Na temelju poztivnog iskustva, kupac stvara dojam o pozitivnom imidžu prodavaonice što predstavlja glavni čimbenik prepoznatljivosti maloprodavača na konkurentskom tržištu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palić, Ivana
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Palić, I. (2016) 'Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pali\'{c}, Ivana}, year = {2016}, pages = {75}, keywords = {imid\v{z} prodavaonice, maloprodajni brend, iskustvo kupca}, title = {Imid\v{z} prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodava\v{c}a}, keyword = {imid\v{z} prodavaonice, maloprodajni brend, iskustvo kupca}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pali\'{c}, Ivana}, year = {2016}, pages = {75}, keywords = {store image, retail brand, customer experience}, title = {STORE IMAGE AS DETERMINANT OF RETAIL BRAND BUILDING}, keyword = {store image, retail brand, customer experience}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font