Pregled bibliografske jedinice broj: 837651
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 837651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača
(STORE IMAGE AS DETERMINANT OF RETAIL BRAND BUILDING)
Autori
Palić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.09
Godina
2016
Stranica
75
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
imidž prodavaonice; maloprodajni brend; iskustvo kupca
(store image; retail brand; customer experience)
Sažetak
Maloprodaja je dinamična gospodarska grana podložna promjenama i svakodnevnim izazovima. Maloprodaja uključuje različite aktivnosti koje svrstavamo pod maloprodajnom uslugom, a posebno se ističu marketinške aktivnosti jer one utječu na izgradnju brenda maloprodavača koji utječe na njegovu prepoznatljivost u odnosu na konkurenciju. Pozitivno iskustvo kupca podrazumijeva oblikovanje privlačne prodavaonice. Odraz uspjeha maloprodajnog menadžmenta u konačnici se odražava kroz imidž prodavaonice. Motivacija za ovu temu polazi od potrebe pronalaženja uzroka zašto su pojedine prodavaonice istog maloprodavača različito privlačne kupcima ili zašto isti format prodavaonice nekih vodećih maloprodavača, sa snažnim i prepoznatljivim brendom, mogu biti vrlo različito privlačne kupcima. Anketnim istraživanjem na uzorku od 60 ispitanika, došlo se do zaključka da prisutnost i ljubaznost prodajnog osoblja, cijena roba, široki asortiman, dubina kategorije robe i dodatne maloprodajne usluge, imaju najsnažniji utjecaj na stvaranje prepoznatljivog imidža prodavaonice. Proizlazi da maloprodajni menadžment mora prilagoditi upravljanje asortimanom, cijenama i dodatnom maloprodajnom uslugom kako bi stvorio prepoznatljivi imidž prodavaonice. Rezultati empirijskog istraživanja pokazuju da menadžment maloprodajnog poduzeća mora u postojeći asortiman roba uvesti dodatne artikle u kategoriju roba. Uvođenjem mogućnosti povrata robe u strategiju poslovnja, maloprodavač stvara dodatnu uslugu kupcima koja ima pozitivan utjecaj na imidž prodavaonice. Rezultati istraživanja pokazuju da kupcima cijena robe predstavlja ključnu dimenziju imidža prodavaonice. Maloprodajni menadžment mora akcijskim cijenama u prodavaonici privući kupce, te na taj način pozitivno utjecati na njihovo iskustvo. Na temelju poztivnog iskustva, kupac stvara dojam o pozitivnom imidžu prodavaonice što predstavlja glavni čimbenik prepoznatljivosti maloprodavača na konkurentskom tržištu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski studij smjer Trgovina