Pregled bibliografske jedinice broj: 837445
Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu
Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu // 12th International Conference Organization, Technology and Management in Construction, Conference Proceedings
Primošten, Hrvatska, 2015. str. 609-623 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 837445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu
(System for Incident and Change Management based on ITIL Standard)
Autori
Marciuš, Boris ; Rastovski, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
12th International Conference Organization, Technology and Management in Construction, Conference Proceedings
/ - , 2015, 609-623
ISBN
978-953-7686-06-2
Skup
12th International Conference Organization, Technology and Management in Construction
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 02.09.2015. - 05.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Upravljanje promjenama ; Upravljanje incidentima ; ITIL metodologija ; Upravljanje projektima ; Informacijski sustav
(Change Management ; Incident Management ; ITIL Methodology ; Project Management ; Information System)
Sažetak
Odlučeno je da će se razviti skup metodologija i pratećih alata za upravljanjem kompleksnim integriranim poslovno- informacijskim sustavom. Odabran je ITIL kao dobro poznati skup standarda i preporuka za upravljanjem informacijskim sustavom. Prepoznate su dvije kategorije ITIL-a, Upravljanje incidentima i Upravljanje promjenama poslovno informacijskog sustava kao kategorije koje su se u praksi upravljanja konkretnim sustavom već koriste, ali metodološki i tehnološki nisu dovoljno razvijene (za prijavu incidenata koristi se elektronička pošta, a za evidenciju excel tablice ; slično je i kod zahtjeva za promjenom, koriste se excel tablice). Od implementacije rješenja za upravljanje incidentima očekuju se sljedeće koristi: minimiziran utjecaj incidenta na kontinuitet poslovnih procesa i omogućeno mjerenje performansi s ciljem optimiziranja rada svih komponenti sustava. Od implementacije rješenja za upravljanje promjenama očekuje se efikasno i sustavno vođenje iniciranih promjena, bolja kontrola kvalitete implementacije promjene, i poboljšana razina dokumentiranosti sustava. GAP analiza je pokazala stanje prije provedbe projekta, projekciju željenog stanja na koji način doći do rješenja. U članku su opisani poslovni procesi i softverska arhitektura sustava. Implementirani sustav je trenutno u funkciji te se može potvrditi da je ispunio ciljeve povećanja efikasnosti, ekonomičnosti i pouzdanosti sustava uz smanjenje mogućih rizika na rad sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Projektni menadžment