Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837445

Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu


Marciuš, Boris; Rastovski, Tomislav
Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu // 12th International Conference Organization, Technology and Management in Construction, Conference Proceedings
Primošten, Hrvatska, 2015. str. 609-623 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 837445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu
(System for Incident and Change Management based on ITIL Standard)

Autori
Marciuš, Boris ; Rastovski, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
12th International Conference Organization, Technology and Management in Construction, Conference Proceedings / - , 2015, 609-623

ISBN
978-953-7686-06-2

Skup
12th International Conference Organization, Technology and Management in Construction

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 02.09.2015. - 05.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Upravljanje promjenama ; Upravljanje incidentima ; ITIL metodologija ; Upravljanje projektima ; Informacijski sustav
(Change Management ; Incident Management ; ITIL Methodology ; Project Management ; Information System)

Sažetak
Odlučeno je da će se razviti skup metodologija i pratećih alata za upravljanjem kompleksnim integriranim poslovno- informacijskim sustavom. Odabran je ITIL kao dobro poznati skup standarda i preporuka za upravljanjem informacijskim sustavom. Prepoznate su dvije kategorije ITIL-a, Upravljanje incidentima i Upravljanje promjenama poslovno informacijskog sustava kao kategorije koje su se u praksi upravljanja konkretnim sustavom već koriste, ali metodološki i tehnološki nisu dovoljno razvijene (za prijavu incidenata koristi se elektronička pošta, a za evidenciju excel tablice ; slično je i kod zahtjeva za promjenom, koriste se excel tablice). Od implementacije rješenja za upravljanje incidentima očekuju se sljedeće koristi: minimiziran utjecaj incidenta na kontinuitet poslovnih procesa i omogućeno mjerenje performansi s ciljem optimiziranja rada svih komponenti sustava. Od implementacije rješenja za upravljanje promjenama očekuje se efikasno i sustavno vođenje iniciranih promjena, bolja kontrola kvalitete implementacije promjene, i poboljšana razina dokumentiranosti sustava. GAP analiza je pokazala stanje prije provedbe projekta, projekciju željenog stanja na koji način doći do rješenja. U članku su opisani poslovni procesi i softverska arhitektura sustava. Implementirani sustav je trenutno u funkciji te se može potvrditi da je ispunio ciljeve povećanja efikasnosti, ekonomičnosti i pouzdanosti sustava uz smanjenje mogućih rizika na rad sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Projektni menadžment



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Rastovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marciuš, Boris; Rastovski, Tomislav
Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu // 12th International Conference Organization, Technology and Management in Construction, Conference Proceedings
Primošten, Hrvatska, 2015. str. 609-623 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Marciuš, B. & Rastovski, T. (2015) Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu. U: 12th International Conference Organization, Technology and Management in Construction, Conference Proceedings.
@article{article, author = {Marciu\v{s}, Boris and Rastovski, Tomislav}, year = {2015}, pages = {609-623}, keywords = {Upravljanje promjenama, Upravljanje incidentima, ITIL metodologija, Upravljanje projektima, Informacijski sustav}, isbn = {978-953-7686-06-2}, title = {Sustav za Upravljanje incidentima i promjenama temeljen na ITIL standardu}, keyword = {Upravljanje promjenama, Upravljanje incidentima, ITIL metodologija, Upravljanje projektima, Informacijski sustav}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marciu\v{s}, Boris and Rastovski, Tomislav}, year = {2015}, pages = {609-623}, keywords = {Change Management, Incident Management, ITIL Methodology, Project Management, Information System}, isbn = {978-953-7686-06-2}, title = {System for Incident and Change Management based on ITIL Standard}, keyword = {Change Management, Incident Management, ITIL Methodology, Project Management, Information System}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font