Pregled bibliografske jedinice broj: 836326
Analiza stavova potrošača pri kupnji prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda
Analiza stavova potrošača pri kupnji prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 836326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stavova potrošača pri kupnji prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda
(ANALYSIS OF CONSUMERS' ATTITUDES TOWARDS NATURAL AND ORGANIC COSMETIC PRODUCTS)
Autori
Sadak, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2016
Stranica
60
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
stavovi potrošača; prirodna i organska kozmetika; prirodna i organska kozmetika za njegu kože lica i njegu kose
(consumers attitudes; natural and organic cosmetics; natural and organic cosmetics for hair care; natural and organic cosmetics for facial skin care)
Sažetak
Stavovi potrošača glavna su smjernica načina života pojedinca pa i njegovih kupovnih namjera i ponašanja. Oni su dugotrajni, složeni i teško ih je mijenjati. Kozmetička industrija sve više raste, a prirodna i organska kozmetika su jedan njen mali dio kojeg potrošači postaju sve više svjesni iz različitih razloga. Glavni cilj ovog rada je istraživanje stavova potrošača u Hrvatskoj prema prirodnoj i organskoj kozmetici općenito, prema prirodnoj i organskoj kozmetici za njegu kože te prirodnoj i organskoj kozmetici za njegu kose, usporedba stavova ispitanika između te dvije kategorije kozmetike te usporedba dobivenih rezultata s rezultatima prethodnih istraživanja. Istraživanje je provedeno pomoću online anketnog upitnika. Njime se saznalo kako ispitanici imaju pozitivne stavove prema prirodnoj i organskoj kozmetici te smatraju kako prirodna i organska kozmetika imaju pozitivan utjecaj na okoliš i njihovo zdravlje, a intenzitet pozitivnih stavova umanjuje, prema mišljenju ispitanika, previsoka cijena takvih proizvoda. Istraživanje je također pokazalo da ispitanici imaju pozitivne stavove prema prirodnoj i organskoj kozmetici za njegu kože lice te smatraju da ona može poboljšati stanje njihove kože, za razliku od stavova prema prirodnoj i organkoj kozmetici za njegu kose koji su pomalo neodređeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija