Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 836326

Analiza stavova potrošača pri kupnji prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda


Sadak, Marina
Analiza stavova potrošača pri kupnji prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 836326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza stavova potrošača pri kupnji prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda
(ANALYSIS OF CONSUMERS' ATTITUDES TOWARDS NATURAL AND ORGANIC COSMETIC PRODUCTS)

Autori
Sadak, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2016

Stranica
60

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
stavovi potrošača; prirodna i organska kozmetika; prirodna i organska kozmetika za njegu kože lica i njegu kose
(consumers attitudes; natural and organic cosmetics; natural and organic cosmetics for hair care; natural and organic cosmetics for facial skin care)

Sažetak
Stavovi potrošača glavna su smjernica načina života pojedinca pa i njegovih kupovnih namjera i ponašanja. Oni su dugotrajni, složeni i teško ih je mijenjati. Kozmetička industrija sve više raste, a prirodna i organska kozmetika su jedan njen mali dio kojeg potrošači postaju sve više svjesni iz različitih razloga. Glavni cilj ovog rada je istraživanje stavova potrošača u Hrvatskoj prema prirodnoj i organskoj kozmetici općenito, prema prirodnoj i organskoj kozmetici za njegu kože te prirodnoj i organskoj kozmetici za njegu kose, usporedba stavova ispitanika između te dvije kategorije kozmetike te usporedba dobivenih rezultata s rezultatima prethodnih istraživanja. Istraživanje je provedeno pomoću online anketnog upitnika. Njime se saznalo kako ispitanici imaju pozitivne stavove prema prirodnoj i organskoj kozmetici te smatraju kako prirodna i organska kozmetika imaju pozitivan utjecaj na okoliš i njihovo zdravlje, a intenzitet pozitivnih stavova umanjuje, prema mišljenju ispitanika, previsoka cijena takvih proizvoda. Istraživanje je također pokazalo da ispitanici imaju pozitivne stavove prema prirodnoj i organskoj kozmetici za njegu kože lice te smatraju da ona može poboljšati stanje njihove kože, za razliku od stavova prema prirodnoj i organkoj kozmetici za njegu kose koji su pomalo neodređeni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sadak, Marina
Analiza stavova potrošača pri kupnji prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Sadak, M. (2016) 'Analiza stavova potrošača pri kupnji prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sadak, Marina}, year = {2016}, pages = {60}, keywords = {stavovi potro\v{s}a\v{c}a, prirodna i organska kozmetika, prirodna i organska kozmetika za njegu ko\v{z}e lica i njegu kose}, title = {Analiza stavova potro\v{s}a\v{c}a pri kupnji prirodnih i organskih kozmeti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {stavovi potro\v{s}a\v{c}a, prirodna i organska kozmetika, prirodna i organska kozmetika za njegu ko\v{z}e lica i njegu kose}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sadak, Marina}, year = {2016}, pages = {60}, keywords = {consumers attitudes, natural and organic cosmetics, natural and organic cosmetics for hair care, natural and organic cosmetics for facial skin care}, title = {ANALYSIS OF CONSUMERS' ATTITUDES TOWARDS NATURAL AND ORGANIC COSMETIC PRODUCTS}, keyword = {consumers attitudes, natural and organic cosmetics, natural and organic cosmetics for hair care, natural and organic cosmetics for facial skin care}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font