Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 836325

Motivi i stavovi generacije y o organskoj hrani


Karaman, Zdenka
Motivi i stavovi generacije y o organskoj hrani, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 836325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivi i stavovi generacije y o organskoj hrani
(Motives and attitudes od generation Y about organic food)

Autori
Karaman, Zdenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2016

Stranica
65

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
organska hrana; tržište organske hrane; generacija Y; ponašanje generacije Y; motivi; stavovi
(organic market; organic food; genertion Y; generation Y behaviour; motives; attitudes)

Sažetak
Predmet rada je analiza motiva i stavova potrošača generacije Y u potrošnji organske hrane. Cilj ovoga rada je istražiti i analizirati kako pojedini stavovi potrošača utječu na kupnju i potrošnju organske hrane generacije Y te koji su najučestaliji motivi njihove kupnje i potrošnje. Navedena tema važna je iz dva razloga. Prvo, generacija Y je jedan od najvećih potrošačkih segmenata nakon Baby Boomersa stoga je itekako zanimljiva kao segment u prehrambenoj industriji. Drugo, industrija organske hrane bilježi kontinuirani rast zahvaljujući rastućoj popularnosti trenda zdravog života, te je tržište rastuće vrijednosti. Rezultati ovog istraživanja dopridonijet će razumijevanju razloga kupovine organskih proizvoda, kao i psihološke podloge koja stoji iza toga. Istraživanje je provedeno na 142 pripadnika generacije Y odabranih namjernim uzorkom. Rezultati istraživanja pokazali su osnovne navike i preferencije ispitanika po pitanju organske hrane. Ono što je još važnije, istraživanje je potvrdilo slijedeće motive ispitanika prilikom kupovine organske hrane: vlastito zdravlje i dobrobit, briga za dobrobit i zdravlje vlastite obitelji, podržavanje OPG-a, podupiranje prirodnijeg načina proizvodnje, briga za životinje, humaniji uvjeti i postupanje sa životinjama te uvjerenje da je organska hrana hranjivija i sadrži više vitamina od standardne. Stavovi koje su rezultati istraživanja su da je organska hrana preskupa, učestalo svježija od standardne hrane, pozitivno utječe na zdravlje ispitanika i njihovih obitelji, zdravija je od standardne, visoke cijene organske hrane su prihvatljive te je ukusnija u odnosu na standardnu hranu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karaman, Zdenka
Motivi i stavovi generacije y o organskoj hrani, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Karaman, Z. (2016) 'Motivi i stavovi generacije y o organskoj hrani', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karaman, Zdenka}, year = {2016}, pages = {65}, keywords = {organska hrana, tr\v{z}i\v{s}te organske hrane, generacija Y, pona\v{s}anje generacije Y, motivi, stavovi}, title = {Motivi i stavovi generacije y o organskoj hrani}, keyword = {organska hrana, tr\v{z}i\v{s}te organske hrane, generacija Y, pona\v{s}anje generacije Y, motivi, stavovi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karaman, Zdenka}, year = {2016}, pages = {65}, keywords = {organic market, organic food, genertion Y, generation Y behaviour, motives, attitudes}, title = {Motives and attitudes od generation Y about organic food}, keyword = {organic market, organic food, genertion Y, generation Y behaviour, motives, attitudes}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font