Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 836324

Uloga atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta


Polimac, LJubica
Uloga atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 836324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta

Autori
Polimac, LJubica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2016

Stranica
47

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
ponašanje potrošača; situacijski čimbenici; atmosfera prodajnog mjesta
(consumer behaviour)

Sažetak
Atmosfera prodajnog mjesta relativno nedavno je postala predmet istraživanja. Razlike u proizvodima i cijenama postaju sve manje, stoga kreiranje ugođaja na samom prodajnom mjestu može diferencirati proizvode i prodavaonicu u odnosu na konkurenciju. Situacijski čimbenici poput izgleda prostora, glazbe, boja, osvjetljenja, mirisa i prodajnog osoblja utječu na potrošača, njegove osjećaje i ponašanje. Nužno je odrediti ciljne segmente i njihove preferencije kako bi se ugođaj u prodavaonici prilagodio njihovim vrijednostima, privukao ih te učinio lojalnim potrošačima koji se vraćaju. Svrha ovog rada je istražiti koliko su potrošači svjesni pojedinih elemenata atmosfere te koliko percipiraju njihov značaj u svojem ponašanju i kupovnim odlukama. Istraživanje uloge atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta provedeno je metodom anketiranja putem anketnog upitnika na uzorku od 135 ispitanika. Istraživanje je pokazalo da boje i glazbu u prodajnom prostoru potrošači percipiraju donekle važnim čimbenicima, dok su prepoznali značajniji utjecaj osvjetljenja, mirisa, prodajnog osoblja i ukupnog ugođaja na svoje raspoloženje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Polimac, LJubica
Uloga atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Polimac, L. (2016) 'Uloga atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Polimac, LJubica}, year = {2016}, pages = {47}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, situacijski \v{c}imbenici, atmosfera prodajnog mjesta}, title = {Uloga atmosfere prodajnog mjesta u pona\v{s}anju potro\v{s}a\v{c}a pri kupnji odjevnih i modnih predmeta}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, situacijski \v{c}imbenici, atmosfera prodajnog mjesta}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Polimac, LJubica}, year = {2016}, pages = {47}, keywords = {consumer behaviour}, title = {Uloga atmosfere prodajnog mjesta u pona\v{s}anju potro\v{s}a\v{c}a pri kupnji odjevnih i modnih predmeta}, keyword = {consumer behaviour}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font