Pregled bibliografske jedinice broj: 836324
Uloga atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta
Uloga atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 836324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta
Autori
Polimac, LJubica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2016
Stranica
47
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
ponašanje potrošača; situacijski čimbenici; atmosfera prodajnog mjesta
(consumer behaviour)
Sažetak
Atmosfera prodajnog mjesta relativno nedavno je postala predmet istraživanja. Razlike u proizvodima i cijenama postaju sve manje, stoga kreiranje ugođaja na samom prodajnom mjestu može diferencirati proizvode i prodavaonicu u odnosu na konkurenciju. Situacijski čimbenici poput izgleda prostora, glazbe, boja, osvjetljenja, mirisa i prodajnog osoblja utječu na potrošača, njegove osjećaje i ponašanje. Nužno je odrediti ciljne segmente i njihove preferencije kako bi se ugođaj u prodavaonici prilagodio njihovim vrijednostima, privukao ih te učinio lojalnim potrošačima koji se vraćaju. Svrha ovog rada je istražiti koliko su potrošači svjesni pojedinih elemenata atmosfere te koliko percipiraju njihov značaj u svojem ponašanju i kupovnim odlukama. Istraživanje uloge atmosfere prodajnog mjesta u ponašanju potrošača pri kupnji odjevnih i modnih predmeta provedeno je metodom anketiranja putem anketnog upitnika na uzorku od 135 ispitanika. Istraživanje je pokazalo da boje i glazbu u prodajnom prostoru potrošači percipiraju donekle važnim čimbenicima, dok su prepoznali značajniji utjecaj osvjetljenja, mirisa, prodajnog osoblja i ukupnog ugođaja na svoje raspoloženje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija