Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 836162

Utjecaj komparativnog oglašavanja na pozicioniranje strane marke na hrvatskom tržištu


Đurđević, Dora
Utjecaj komparativnog oglašavanja na pozicioniranje strane marke na hrvatskom tržištu, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 836162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj komparativnog oglašavanja na pozicioniranje strane marke na hrvatskom tržištu
(The influence of comparative advertising on foreign brand positioning on the Croatian market)

Autori
Đurđević, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2016

Stranica
75

Mentor
Bašić, Maja

Ključne riječi
Oglašavanje; komparativno oglašavanje; internacionalizacija; pozicioniranje marke; potrošači; međunarodni marketing; strano tržište
(Advertising; comparative advertising; internationalization; brand positioning; international marketing; foreign market)

Sažetak
Komparativno oglašavanje jedan je od načina na koji poduzeća mogu oglašavati vlastite proizvode i tako pokušati postići željenu tržišnu poziciju. Pozicija marke na tržištu može ovisiti o komparativnom oglašavanju ukoliko je taj način oglašavanja usvojen od strane poduzeća. Ovaj diplomski rad istražio je utjecaj izravnog i neizravnog komparativnog oglašavanja na poziciju strane marke na hrvatskom tržištu. Rezultati provedenog empirijskog istraživanja pokazali su kako je za izravan komparativan oglas cijena najvažnija determinanta pozicije strane marke na hrvatskom tržištu, a za neizravan komparativan oglas promocija. Upadljivost u oči, atraktivnost i jasnoća karakteristike izravnog komparativnog oglasa, koje putem promocije utječu na poziciju strane marke. Neizravan komparativni oglas svojom informativnošću, upadljivosti u oči i jasnoćom utječu na poziciju strane marke. Rezultati su pokazali kako su hrvatski potrošači naklonjeni neizravnom komparativnom oglašavanju koje ima brojnije i signifikantnije utjecaje na poziciju strane marke na hrvatskom tržištu od izravnog komparativnog oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Bašić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đurđević, Dora
Utjecaj komparativnog oglašavanja na pozicioniranje strane marke na hrvatskom tržištu, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Đurđević, D. (2016) 'Utjecaj komparativnog oglašavanja na pozicioniranje strane marke na hrvatskom tržištu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJur\djevi\'{c}, Dora}, year = {2016}, pages = {75}, keywords = {Ogla\v{s}avanje, komparativno ogla\v{s}avanje, internacionalizacija, pozicioniranje marke, potro\v{s}a\v{c}i, me\djunarodni marketing, strano tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Utjecaj komparativnog ogla\v{s}avanja na pozicioniranje strane marke na hrvatskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {Ogla\v{s}avanje, komparativno ogla\v{s}avanje, internacionalizacija, pozicioniranje marke, potro\v{s}a\v{c}i, me\djunarodni marketing, strano tr\v{z}i\v{s}te}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJur\djevi\'{c}, Dora}, year = {2016}, pages = {75}, keywords = {Advertising, comparative advertising, internationalization, brand positioning, international marketing, foreign market}, title = {The influence of comparative advertising on foreign brand positioning on the Croatian market}, keyword = {Advertising, comparative advertising, internationalization, brand positioning, international marketing, foreign market}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font