Pregled bibliografske jedinice broj: 835986
Različiti nastavno-metodički pristupi čunjosječnicama
Različiti nastavno-metodički pristupi čunjosječnicama // Math.e : hrvatski matematički elektronski časopis, 27 (2015), 1-10 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 835986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različiti nastavno-metodički pristupi čunjosječnicama
(Various approaches to conic sections in education)
Autori
Mirošević, Ivančica ; Koceić-Bilan, Nikola ; Jurko, Josipa
Izvornik
Math.e : hrvatski matematički elektronski časopis (1334-6083) 27
(2015);
1-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
čunjosječnice
(conic sections)
Sažetak
U nastavnim programima za matematiku u srednjim školama i gimnazijama, krivuljama drugog reda uglavnom se pristupa analitički, preko algebarske jednadžbe tih krivulja, iz čega se onda izvode i njihova svojstva, a mi smo stajališta da se i s pomoću čisto geometrijskog pristupa ove krivulje sasvim lijepo mogu upoznati, i da se na taj način mogu učenicima pokazati neka važna svojstva koja se iz analitičkog pristupa ne vide, npr. njihovo optičko svojstvo refleksije. Time ne želimo umanjiti značaj analitičkog pristupa, već samo ukazati na neke druge pristupe, te ih objediniti u "širu priču" o krivuljama drugoga reda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split