Pregled bibliografske jedinice broj: 835838
Doživljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije
Doživljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 835838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doživljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije
(Perception and experience of test-anxiety within student population)
Autori
Antonija Čibarić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2015
Stranica
44
Mentor
Lebedina Manzoni, Marija
Neposredni voditelj
Novak, Miranda
Ključne riječi
ispitna anksioznost; emocionalnost; zabrinutost; studenti; prevencija
(test anxiety; emotionality; worry; students; prevention)
Sažetak
Rad je usmjeren na ispitivanje ispitne anksioznosti kod studenata u svrhu dobivanja smjernica koje će pomoći u planiranju programa prevencije ispitne anksioznosti. Provedeno istraživanje bilo je dio studentskog projekta na izbornom kolegiju Preventivne kampanje na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu. U istraživanju je sudjelovalo 88 studenata oba spola koji studiraju na Sveučilištu i Veleučilištima na području Zagreba i njegove bliže okolice. Kao instrument procjene korišten je Upitnik ispitne anksioznosti koji se sastoji od dvije subskale: zabrinutost i emocionalnost. U obradi podataka izračunat je ukupan intenzitet doživljavanja ispitne anksioznosti među studentima s naglaskom na visoku razinu doživljavanja ispitne anksioznosti, te su se uspoređivale razlike između muških i ženskih ispitanika te razlike s obzirom na dob ispitanika. Rezultati pokazuju da 22.72% ispitanika iskazuju visoku ispitnu anksioznost, te da 30% studenata iskazuje iznadprosječnu zabrinutost, dok je 34.1% sudionika izrazilo iznadprosječne rezultate na subskali emocionalnosti. Razlike u doživljavanju ispitne anksioznosti s obzirom na dob i spol upućuju na zaključak kako muški i ženski ispitanici pokazuju podjednake razine ukupne ispitne anksioznosti, kao i podjednake rezultate na subskali zabrinutosti. No, na subskali emocionalnosti utvrđeno je da studentice puno češće izražavaju visoku emocionalnost od studenata. Rezultati vezani uz dob ispitanika ukazuju da nema razlike u ukupnom doživljavanju ispitne anksioznosti, kao niti na subskalama zabrinutosti i emocionalnosti.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb