Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 835838

Doživljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije


Antonija Čibarić
Doživljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 835838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doživljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije
(Perception and experience of test-anxiety within student population)

Autori
Antonija Čibarić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2015

Stranica
44

Mentor
Lebedina Manzoni, Marija

Neposredni voditelj
Novak, Miranda

Ključne riječi
ispitna anksioznost; emocionalnost; zabrinutost; studenti; prevencija
(test anxiety; emotionality; worry; students; prevention)

Sažetak
Rad je usmjeren na ispitivanje ispitne anksioznosti kod studenata u svrhu dobivanja smjernica koje će pomoći u planiranju programa prevencije ispitne anksioznosti. Provedeno istraživanje bilo je dio studentskog projekta na izbornom kolegiju Preventivne kampanje na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu. U istraživanju je sudjelovalo 88 studenata oba spola koji studiraju na Sveučilištu i Veleučilištima na području Zagreba i njegove bliže okolice. Kao instrument procjene korišten je Upitnik ispitne anksioznosti koji se sastoji od dvije subskale: zabrinutost i emocionalnost. U obradi podataka izračunat je ukupan intenzitet doživljavanja ispitne anksioznosti među studentima s naglaskom na visoku razinu doživljavanja ispitne anksioznosti, te su se uspoređivale razlike između muških i ženskih ispitanika te razlike s obzirom na dob ispitanika. Rezultati pokazuju da 22.72% ispitanika iskazuju visoku ispitnu anksioznost, te da 30% studenata iskazuje iznadprosječnu zabrinutost, dok je 34.1% sudionika izrazilo iznadprosječne rezultate na subskali emocionalnosti. Razlike u doživljavanju ispitne anksioznosti s obzirom na dob i spol upućuju na zaključak kako muški i ženski ispitanici pokazuju podjednake razine ukupne ispitne anksioznosti, kao i podjednake rezultate na subskali zabrinutosti. No, na subskali emocionalnosti utvrđeno je da studentice puno češće izražavaju visoku emocionalnost od studenata. Rezultati vezani uz dob ispitanika ukazuju da nema razlike u ukupnom doživljavanju ispitne anksioznosti, kao niti na subskalama zabrinutosti i emocionalnosti.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Lebedina-Manzoni (mentor)

Avatar Url Miranda Novak (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Antonija Čibarić
Doživljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Antonija Čibarić (2015) 'Doživljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2015}, pages = {44}, keywords = {ispitna anksioznost, emocionalnost, zabrinutost, studenti, prevencija}, title = {Do\v{z}ivljaj i iskustvo ispitne anksioznosti kod studentske populacije}, keyword = {ispitna anksioznost, emocionalnost, zabrinutost, studenti, prevencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2015}, pages = {44}, keywords = {test anxiety, emotionality, worry, students, prevention}, title = {Perception and experience of test-anxiety within student population}, keyword = {test anxiety, emotionality, worry, students, prevention}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font