Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 835784

Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji


Stanko, Ivana
Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 835784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji
(Category management in retail)

Autori
Stanko, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2016

Stranica
83

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
upravljanje kategorijama proizvoda; kategorija proizvoda; maloprodaja; upravljanje asortimanom; upravljanje prostorom
(category management; product category; retail; assortiment management; space management)

Sažetak
Kako bi se pružila bolja vrijednost potrošaču te ostvario bolji poslovni rezultat maloprodaja je krajem prošlog stoljeća donijela promjenu od dotadašnjeg načina upravljanja proizvodima prema markama, prema učinkovitom upravljanju kategorijama proizvoda kao strateškim poslovnim jedinicama. Maloprodavači su prihvatili ovaj način poslovanja, a s vremenom, potpomognut velikim tehnološkim razvojem (bar kodovi i elektronsko skeniranje proizvoda na blagajnama), koncept se razvijao i omogućio (današnjim rastućim i moćnim) maloprodavačima i njihovim dobavljačima/proizvođačima da zajedničkom suradnjom temeljenom na povjerenju unaprijede svoje poslovanje, ostvaruju bolje financijske rezultate te bolje zadovoljavaju potrebe kupaca. Ovaj način poslovanja nazvan je „upravljanje kategorijama proizvoda“. U ovom radu opisuju se svi temeljni koraci u procesu upravljanja kategorijama proizvoda koje maloprodavači koriste prilikom implementacije ovog procesa u svoje poslovanje. Za potrebe rada provedeno je istraživanje u hrvatskom maloprodajnom poduzeću „Konzum“ d.d. čije se poslovanje temelji na ovom konceptu. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da je category management uvelike prihvaćen iako još uvijek predstavlja velike izazove, budući da je u središtu njegova poslovanja kupac i ispunjenje svih njegovih želja i potreba, što ujedno predstavlja i jedan od najtežih zadataka današnje maloprodaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stanko, Ivana
Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Stanko, I. (2016) 'Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stanko, Ivana}, year = {2016}, pages = {83}, keywords = {upravljanje kategorijama proizvoda, kategorija proizvoda, maloprodaja, upravljanje asortimanom, upravljanje prostorom}, title = {Upravljanje kategorijama proizvoda u maloprodaji}, keyword = {upravljanje kategorijama proizvoda, kategorija proizvoda, maloprodaja, upravljanje asortimanom, upravljanje prostorom}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stanko, Ivana}, year = {2016}, pages = {83}, keywords = {category management, product category, retail, assortiment management, space management}, title = {Category management in retail}, keyword = {category management, product category, retail, assortiment management, space management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font