Pregled bibliografske jedinice broj: 835341
Implementacija konceptualne mape u nastavnom predmetu biologija
Implementacija konceptualne mape u nastavnom predmetu biologija, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek
CROSBI ID: 835341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija konceptualne mape u nastavnom predmetu biologija
(Implementation of concept maps in teaching of biology curriculum)
Autori
Kulhavi, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za biologiju
Mjesto
Osijek
Datum
23.12
Godina
2014
Stranica
45
Mentor
Merdić, Enrih
Neposredni voditelj
Labak, Irena
Ključne riječi
tradicionalna nastava; konceptulane mape
(traditional teaching; conceptual map)
Sažetak
S ciljem ispitivanja razlika u usješnosti učenja učenika koji nastavu provode na tradicionalan način i pomoću konceptulanih mapa tijekom školske godine 2013./2014. provedeno je istraživanje na uzorku od 96 učenika sedmih razreda dviju osnovnih škola. Istraživanje se sastojalo od provedbe inicijalne provjere znanja, obrade nastvnih tema: Ptice i Sisavci, završne provjere znanja te ponovljene završne provjere znanja nakon ljetnih praznika. Pitanja prve kognitivne razine u oba testa riješili su bolje učenici koji su nastavu provodili na tradicionalan način, dok su pitanja druge razine bolje riješili učenici koji su nastavni sadržaj učili pomoću konceptualnih mapa. Slabijim i srednjim učenicima bolje je raditi na tradicionalan način, dobri učenici postižu iste rezultate radili tradicionalno ili pomoću konceptualnih mapa, dok je odličnim učenicima bolje raditi pomoću konceptualnih mapa. Ponovljenom završnom provjerom znanja kojom se ispitala retencija znanja utvrđeno je da učenici koji su učili pomoću mapa postižu bolje rezultate u odnosu na učenike koji su učili tradicionalnim načinom.
Izvorni jezik
Hrvatski