Pregled bibliografske jedinice broj: 835205
Uloga trgovine preko interneta u međunarodnom poslovanju poduzeća
Uloga trgovine preko interneta u međunarodnom poslovanju poduzeća, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 835205 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga trgovine preko interneta u međunarodnom poslovanju poduzeća
(The role of Internet commerce in international business)
Autori
Dropuljić, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2016
Stranica
39
Mentor
Bašić, Maja
Ključne riječi
trgovina preko interneta; međunarodno poslovanje poduzeća
(Internet commerce; international business)
Sažetak
Cilj ovog rada je pojasniti pojam elektroničke trgovine. Na početku rada definira se pojam elektroničke trgovine, prikazuju se glavne prednosti i nedostaci elektroničke trgovine za korisnike, ali i davatelje usluga. U radu se prikazuju načini i modeli pomoću kojih različiti korisnici, bilo krajnji potrošači ili poduzeća, posrednici ili davatelji usluga međusobno posluju i trguju na međunarodnom tržištu. Primjeri uspješnih elektroničkih trgovina iz različitih dijelova svijeta jasnije pokazuje obuhvat i rast trgovine na globalnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija