Pregled bibliografske jedinice broj: 8346
Marketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske
Marketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske // Gospodarska revija, 45 (1996), 2; 213-216 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 8346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske
(Marketing in post-war conditions: an exapmle of the Republic of Croatia)
Autori
Meler, Marcel
Izvornik
Gospodarska revija (1330-9145) 45
(1996), 2;
213-216
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Hrvatska; marketing; poraće
(Croatia; marketing; postwar)
Sažetak
Nakon proglašenja neovisnosti 1990. godine Republika Hrvatska krenula je putem cjelovitog gospodarskog preustroja. To se ponajprije očituje u pretvorbi društvenog u privatno vlasništvo i razvoju tržišno organiziranog gospodarstva. U tom pravcu čine se i nastojanja da se u cijelosti uspostavi integralno tržište kao cjelokupnost tržišta roba, kapitala i rada. Slobodno poduzetništvo i privatno vlasništvo temeljne su pretpostavke cjelokupnog gospodarskoga preustroja. Agresija na Republiku Hrvatsku 1991. godine usporila je ove procese no nije ih zaustavila. Iako se člankom ne želi dati političku intonaciju, već opisati funkcioniranje marketinga u uvjetima rata i poraća, potrebito je istaknuti da Vlada Republike Hrvatske u uvjetima agresije nije uvela ratno gospodarstvo, čime bi se uvelo centralizirano dirigiranje gospodarstvom bez gotovo ikakvog djelovanja tržišta, a što se pokazalo potpuno ispravnom odlukom. Naravno, pri takvoj odluci bilo je neophodno utvrditi gospodarske prioritete koji su prvenstveno bili u funkciji savladavanja posljedica ratnih nedaća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija