Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834234

Uvođenje tramvaja u sustav javnog gradskog prijevoza grada Skoplja - 1. faza


Delić, Marko
Uvođenje tramvaja u sustav javnog gradskog prijevoza grada Skoplja - 1. faza, 2016., diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 834234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje tramvaja u sustav javnog gradskog prijevoza grada Skoplja - 1. faza
(Tramway integration in Skopje public transport system - Phase 1)

Autori
Delić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Građevinski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2016

Stranica
46 stranica + 26 priloga

Mentor
Lakušić, Stjepan

Neposredni voditelj
Ahac, Maja

Ključne riječi
Javni gradski prijevoz; Skoplje; tramvajski kolosijeci; idejno rješenje
(Public transport; Skopje; rram tracks; conceptual design)

Sažetak
U Skoplju, glavnom gradu Republike Makedonije koji danas broji više od pola milijuna stanovnika, već se trideset godina raspravlja o mogućnostima uvođenja tramvaja, lake željeznice ili metro-a u sustav javnog gradskog prijevoza. Taj se sustav trenutno oslanja na vozni park od oko 500 gradskih autobusa te više od 20 tvrtki za pružanje taksi usluga. Budući da je tračnički promet prepoznat kao budućnost ekološki održivog javnog prijevoza, u Strategiji razvoja javnog gradskog prijevoza u Skoplju za razdoblje 2008-2018 utvrđen je koncept uvođenja tračničkog sustava s definiranim koridorima budućih linija, koje bi činile koordiniranu i integriranu cjelinu s postojećim autobusnim sustavom. Opći cilj ovog koncepta je, pored rješenja prometnih i okolišnih problema, promicanje gospodarskog i društvenog razvoja grada Skoplja, kao i poboljšanje ozračja za ulaganje u sektor transporta . U radu su prikazane osnovne projektne, prometne i ekonomske karakteristike idejnog rješenja triju mogućih varijanti prve faze uvođenja tračničkog sustava. Riječ je o idejnom rješenju izgradnje dvokolosiječnih tramvajskih pruga, širine kolosijeka 1000 mm, koje se, prema Strategiji i GUP-u grada Skoplja, protežu od zapadnog dijela grada i naselja Saraj do istočnog dijela grada i naselja Novo Lisiče. Kolosijeci su smješteni u koridorima postojećih cestovnih prometnica. Izrada navedenog idejnog rješenja predstavlja prvi korak analize mogućnosti uvođenja i karakteristika različitih varijanti tračničkih sustava u skopski javni gradski prijevoz.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stjepan Lakušić (mentor)

Avatar Url Maja Ahac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Delić, Marko
Uvođenje tramvaja u sustav javnog gradskog prijevoza grada Skoplja - 1. faza, 2016., diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb
Delić, M. (2016) 'Uvođenje tramvaja u sustav javnog gradskog prijevoza grada Skoplja - 1. faza', diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Deli\'{c}, Marko}, year = {2016}, pages = {46 stranica + 26 priloga}, keywords = {Javni gradski prijevoz, Skoplje, tramvajski kolosijeci, idejno rje\v{s}enje}, title = {Uvo\djenje tramvaja u sustav javnog gradskog prijevoza grada Skoplja - 1. faza}, keyword = {Javni gradski prijevoz, Skoplje, tramvajski kolosijeci, idejno rje\v{s}enje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Deli\'{c}, Marko}, year = {2016}, pages = {46 stranica + 26 priloga}, keywords = {Public transport, Skopje, rram tracks, conceptual design}, title = {Tramway integration in Skopje public transport system - Phase 1}, keyword = {Public transport, Skopje, rram tracks, conceptual design}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font